Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fiesta compound box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    Deze ziet er inderdaad ook wel erg gezellig uit misschien toch maar deze i.p.v. de WTF box want bij Vwt is er voor de 40 euro extra meer dan genoegs mooist te kiezen.
    Precies, daar zit ik ook mee...
    Wilde Double Gold Box nog hebben
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
      Precies, daar zit ik ook mee...
      Wilde Double Gold Box nog hebben

      Denken jullie niet dat je gewoon eerst voor minimaal 80 euro moet kiezen en dan pas deze box kan bestellen?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
        Hier bij 1 link hen moet wel voor 80 euro bestellen
        https://lelyvuurwerk.nl/artikel/fiesta
        Heb deze winkel de vraag gesteld, dit betreft een actie vanuit deze winkel, buiten vuurwerktotaal om.

        Comment


          #34
          vanaf wanneer te krijgen?

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
            vanaf wanneer te krijgen?
            Dit is een product (voor zover ik begreep) wat een winkelier zelf kan beslissen om in te kopen. Zit dus niet bij elke dealer vast in het assortiment.

            Comment


              #36
              Ik vind deze op het Gina-filmpje (al? nog?) een stukje minder dan de stuntbox van Caff

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Ik vind deze op het Gina-filmpje (al? nog?) een stukje minder dan de stuntbox van Caff
                Ja dat zeker maar reken er maar op dat de wtf box niet zo gaat presteren zoals caffereta je wilt laten geloven ik spreek uit ervaring heb vele caffereta producten gehad en bijna geen een kwam overeen met hun filmpjes

                Comment


                  #38
                  Klopt, buiten de ouwe Red Dragon serie en Showtime. Mede een reden waarom ik al deze zooi laat liggen. If it seems too good to be true...

                  Comment


                    #39
                    pfff.. nergens in normale schop te vinden. Dit is dus wel een domper! Anders dan vuurwerktoppers... zij hadden het wel in iedere winkel staan. Vuurwerktotaal, schaam jullie. Mensen op het verkeerde been zetten en tijd erin laten stelen om dan te ontdekken dat er geen enkele winkel in de buurt deze actie heeft.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      pfff.. nergens in normale schop te vinden. Dit is dus wel een domper! Anders dan vuurwerktoppers... zij hadden het wel in iedere winkel staan. Vuurwerktotaal, schaam jullie. Mensen op het verkeerde been zetten en tijd erin laten stelen om dan te ontdekken dat er geen enkele winkel in de buurt deze actie heeft.
                      Heb tot nu toe maar 1 winkel gevonden, die hier boven al staat
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                        Heb tot nu toe maar 1 winkel gevonden, die hier boven al staat
                        Kan me niet voorstellen dat die winkel de enige is met deze actie. Je zou zeggen dat het op een vuurwerkforum (zoals deze) toch als eerst bekend is waar deze actie gevoerd wordt. Zoals ik uit begin post kan opmaken zou het gewoon vandaag landelijk gevoerd worden. Vandaar dat ik dan ook Vuurwerktotaal dit kwalijk neem, aangezien ik het echt nergens op een officiële Vuurwerktotaal site kan vinden.

                        Comment


                          #42
                          Vandaag meerdere keren vanaf 19:00 op de website van Gebrovuurwerk Maarssen gekeken. Er blijft staan dat deze is uitverkocht. Dit zou de eerste dag van de actie zijn, op lelyvuurwerk was hij wel korte tijd beschikbaar. Heb dus mijn twijfels bij deze actie... Heb trouwens vorig jaar een bestelling gedaan bij Gebrovuurwerk Maarssen en daar was ik erg positief over. Hoop dat hij dan morgen nog eens beschikbaar is.

                          Comment


                            #43
                            Klokslag 19 uur deze kunnen bemachtigen bij Gebro inderdaad.
                            Samen met 3 fijne 500 grammers erbij voor iets meer dan 80 euro.
                            Zelfs als die Fiësta tegenvalt hou ik toch nog wat leuks over aan deze deal.
                            Bij Cafferata had ik echt geen idee wat ik erbij moest nemen, dus de keuze was snel gemaakt...

                            Comment


                              #44
                              Weet iemand nog verkooppunten in Overijssel, Drenthe?

                              Comment


                                #45
                                Behalve dan bij vuurwerkhut heb ik hem helaas ergens anders nog niet gezien.

                                Comment

                                Working...
                                X