Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sick 6

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Had ze zelf dit jaar ook wel willen hebben, ma naar dat ik 50 doosjes binkies had .... dacht ik komt volgend jaar wel :P, maar heb er nu wel spijt van, zo te horen waren ze niet slecht voor t geld

    Comment


      #47
      Niet harder dan binkies, maar de prachtige mine maakt het totaalpakketje compleet ;)
      Vuurwerk, steeds verassend altijd voordelig!

      Comment


        #48
        Het pakje:


        Twee pakjes:



        Foto's niet overnemen zonder toestemming!

        Is het al iemand opgevallen dat op de Sick 6 staat GBV Veenendaal?

        Comment


          #49
          Zoals met de meeste single shots, ligt het voor de hand dat de kartoninhoud 72/6 is. Maar ik weet dat niet zeker. Ach, wat maakt het ook uit eigenlijk? Als jij 71 pakjes wil, dan zet je dat toch gewoon op je bestelling?
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #50
            71 pakjes wtf dat is echt erg. Ik had er hier 6x6 van en dan 25 asian Thunders. En dat vond ik wat weinig maar 71 is wel veel haha. ( als ik ze dit jaar in voorverkoop voor 1.50 kan krijgen dan haal ik ook wel stuk of 15-20 pakken

            Comment


              #51
              Niet gek bijzonder al zie ik hem nu voor 2.95 er tussen staan. Maar verwacht in boxtel wel 2.50 weer losse verkoop en weer 1.50 of 2 euro in voor verkoop Ik wacht wel even haha. ( Tresure island en zo 10 voor 150 euro zijn wel mooie prijzen 15 euro voor zulke dingen. Maja met een budget van 200-250 Ga je geen karton kopen xD

              Comment


                #52
                Een karton hiervan lijkt mij een beetje saai, maar ieder z'n eigen plezier toch? Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door deze singleshot. De mine is namelijk redelijk groot. Ik waarschuw ook iedereen voor het feit dat de bombettes nog wel eens in de mortier ontploffen. Vanwege dit, en de grote mine, is het verstandig om wat enkele meters afstand te bewaren.

                Zelf koop ik hier nog wat pakjes van, want het is zeer leuk 'speelgoed' om je in de vooravond mee te vermaken.

                Comment


                  #53
                  Ik hoop absoluut dat deze weer bij mijn verkooppunt verkocht gaan worden! Want zonodig de allerallerhardste hoef ik niet (zou 'm wel ook kopen, daar niet van) maar deze combi van crackling mine en mooie ti-salute knal was een hartstikke leuke variatie.

                  Comment


                    #54
                    Ik had slechts 1 pakje op te testen natuurlijk nou vond jammer dat ik niet meer had haha. Toevallig heb ik hem op tape

                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                    Laatst aangepast door aasamember; 18 October 2012, 07:43. Reden: video erbij

                    Comment


                      #55
                      Weet iemand waarom ze nu opeens zo goedkoop zijn geworden terwijl je er vorig jaar nog dik 3,50 voor betaalde?

                      Comment


                        #56
                        Misschien een verandering...Hier in ieder geval eerste pakje 1 euro daarna 2 euro per pakje...Toen vroeg ik of het mogelijk was een karton voor 1€ per pakje te krijgen en dit was mogelijk
                        December here we come!

                        Comment


                          #57
                          Dit is dus de prijs discussie die je kan blijven houden met producten waar geen bodem prijs voor is. Met een bekend product zo laag mogelijk gaan om de klanten binnen te krijgen. Maar laten we het weer verder over de Sick 6 hebben
                          www.youtube.com/pyroboysNOP

                          Comment


                            #58
                            Erg goede mortiertjes dit! Grote mijn gevolgd door een prima knal. Deze bevatten trouwens ook 8 gram NEM waardoor het buisje bijna tot bovenaan vol zit met kruit

                            Comment


                              #59
                              Gister van deze zowel de 2011 als 2012 versie afgeschoten en ze zijn in zeer positieve zin verbeterd!

                              Die uit 2011 vond ik al erg goed, maar de 2012 versie heeft ineens een heel harde knal gekregen bij de stijglading. Ik dacht eerst dat hij op de grond was geknald maar toen knalde de bombette toch hard in de lucht. Dus als je deze nog wilt halen zou ik dat zeker doen!

                              Comment


                                #60
                                Die liftcharge is inderdaad net zo hard als de salute zelf

                                Comment

                                Working...
                                X