Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chooęt Mega Shock Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Chooęt Mega Shock Box

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Chooęt Mega Shock Box
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: Tail to Bang
    Tijdsduur: kort
    Stijghoogte: 12-15 meter
    Richtprijs: 10euro
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 21 September 2015, 21:38.
    Staren word je stil van.

    #2
    Chooęt Mega Shock Box



    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    [b]Niet actief[/b]

    Comment


      #3
      Ik ben zeer tevreden over deze single shots, ik had twee pakken van deze en vier pakken binkes. Deze gingen harder dan de binkies die ik had. Een echte aanrader
      Anti vuurwerkverbod

      Comment


        #4
        Erg goede Singleshots dit
        Mooi boeket en harde knal !
        maar de binkies die ik had waren duidelijk harder ;)
        al komen deze erg close

        volgend jaar zeker meer

        Ook Was ik te spreken over de grote van het boeket dat was mijn grootste verrasing van dit jaar

        kortom: Aanradertjes
        Staren word je stil van.

        Comment


          #5
          Het zijn goede singleshots, maar ze staken er niet echt bovenuit. Zelfde knal als de Asian Thunders van vorig jaar ongeveer, met een marginaal beter boeketje.
          Ik hoop dat ze iig niet duurder gaan worden dan de "introductieprijs" van 10 euro, anders worden ze toch echt te duur voor wat je ervoor krijgt in vergelijking met andere singleshots.

          Comment


            #6
            Ik vond ze ook prima. Leuke knal en nog een leuk boeketje ook (bij bijna allemaal). Knal was naar mijn mening wel iets zachter dan de binkie maar dat kon/kan me niet echt boeien.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Diverse voorbij zien komen, prima single shots, wel om het boeketje, want de knal hoef je hem niet voor te kopen. Leuke dingen en een redelijke prijs, leuk voor erbij.

              Comment


                #8
                Ik was positief verrast door deze dingen. Ik had een pakje gekocht om uit te proberen, maar heb spijt dat ik niet meer had gekocht. Knal is misschien niet de hardste die er is, maar is toch goed te noemen. Verder mooie effecten. Dit jaar komen ze er zeker weer bij

                Comment


                  #9
                  Jammer dat ze deze hier in de omgeving niet verkopen!
                  Ik kan hier dus niets over zeggen maar ik zou ze graag een keer willen zien of uitproberen! Ziet er goed uit op de filmpjes.

                  Greetzzz
                  December here we come!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Toevallig zag ik vandaag een folder van Zena NL uit 2011, en hier stonden deze dingen ook op.
                      Er staat hier echter dat er 48st in zitten. Is dit een aanpassing/andere verpakkingseenheid? Of gewoon een drukfout?
                      Zie hier:



                      48 voor 10 euro lijkt me wel lekker goedkoop

                      Comment


                        #12
                        Er zitten 16st in een doosje
                        www.rowyvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                          Er zitten 16st in een doosje
                          No shit Sherlock
                          Als je mijn vraag nou eens goed leest zou je zien dat ik vraag of er sprake is van een andere verpakkingseenheid of gewoon van een drukfout.
                          Dit is namelijk uit de folder van 2011.
                          Of weet jij toevallig met 100% zekerheid te zeggen dat er geen verandering in de verpakkingseenheid zich heeft voortgedaan.

                          Comment


                            #14
                            Dit zijn gewoon de vervangers van de binkie voor mij,

                            Ze knallen even hard als de binkie vind ik plus nog een zeer mooi boeket.

                            Heb even filmpjes van mij terug bekeken, en daar gaat de chooet mega shock toch even hard.

                            Comment


                              #15
                              Ik haal deze in plaats van die jumbo box vorig jaar slechte ervaringen gehad met nieuwe producten. Speel dit jaar op zeker en aangezien de beelden positief zijn. Neem ik denk 4 of 5 pakjes
                              [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                              Comment

                              Working...
                              X