Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

El Monstro

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Nee dit was niks als je het vergelijkt me de rest. Hoe positief ik over Vuurwerktotaal was afgelopen jaar zo negatief ben ik er dit jaar over. Het sample gehalte is gewoon veel te hoog..

    Comment


      #62
      Dit effect wat was wel super mooi, de kleuren waren heel mooi. Maar het boeket was om te huilen.
      Klapchi

      Comment


        #63
        Ik ben dan 1 van de weinig die er positief over is. Na het zien van de film op de vorige pagina vond ik ze niet heel bijzonder, maar na gister ben ik er stukken beter over te spreken. De kleuren zijn hier echt super mooi. Het effect is niet zo groot als andere single shots, maar de kleuren van deze maken dat ruimschoots goed. Komen er aankomend jaar gewoon weer bij.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Hierbij het filmpje met monsterlijke aankondiging van de kids:
          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            #65
            Wat een flop. Boeket veel en veel kleiner dan op het filmpje. Boeket van een doorsnee 20mm-cake is niet kleiner.
            The 31st of December..

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
              Wat een flop. Boeket veel en veel kleiner dan op het filmpje. Boeket van een doorsnee 20mm-cake is niet kleiner.
              Nou de boeketten van bijv de strongcelebration compound van 20mm waren nog groter dan dit

              Comment


                #67
                Ik denk dat door de dikke F3 single shots de verwachtingen voor dit F2-artikel veel te hoog gespannen waren. Voor een pakje relatief kleine single shots met beperkte kruitinhoud en nette prijs vind ik ze prima presteren. Als je goed kijkt dan zie je op het productfilmpje dat er wordt ingezoomd. Je kunt ze eigenlijk beter vergelijken met de 1.0" single shots van ZENA en dan presteren ze als grotere broer van die versie prima vind ik.
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #68
                  Leuke single shots, niet slecht, maar ook niet top. Ook niet best gefilmd

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #69
                    Mooie kleuren! Niet al te groot boeket. Verder vond ik ze we prima hoor. Benieuwd wat ze doen na een jaartje drogen!

                    Comment


                      #70
                      Gefilmd met telefoon en in de mist, niet de beste kwaliteit:

                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71


                        Filmpje van P1 Fireworks
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment

                        Working...
                        X