Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Undercover

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Undercover

    Artikelnummer: 1131
    Artikelnaam: Undercover
    Netto kruitgewicht: 3122 gram
    Aantal schoten: 225 schoten
    Effectomschrijving: Deze bak zal infiltreren in vele huiskamers en wachten tot het juiste moment om toe te slaan. Deze triple compound blaast met gepast geweld keiharde salvo's de lucht in met de meest nieuwe effecten en heldere kleuren.
    Stijghoogte: 25 meter
    Kartoneenheid: 1/1
    Adviesprijs:
    € Adviesprijs: € 239,00
    Actieprijs: € 219,00

    O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Undercover.jpg
Vertoningen:1
Grootte:186,0 KB
ID:	1615072



    Laatst aangepast door Mattenfreak; 13 September 2020, 10:09.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Infiltreren in huiskamers? Lekker omschrijving, voor vuurwerk wat je daar ten alle tijde niet moet afsteken
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Adviesprijs: € 239,00
      Actieprijs: € 219,00
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Pfffff prijzen van boven de 200 euro is voor VWT zeker een trend dit jaar

        Maar ben benieuwd of deze hier infiltreert na het zien van een filmpje.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Als je naar het kruitgewicht en aantal schoten kijkt, kun je de prijs op zich wel verdedigen. Ben benieuwd naar de beelden.

          Comment


            #6
            Ben benieuwd naar de effecten en vooral hoe deze is opgebouwd, zeker voor die prijs mag je wel wat moois verwachten. Laat filmpje maar komen.

            Comment


              #7
              Krijg je hier een gratis mini Alberto Stegeman poppetje bij?
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                Krijg je hier een gratis mini Alberto Stegeman poppetje bij?
                of een Ferry Bouwman

                Comment


                  #9
                  Vind de prijs ook zeker niet gek. Veel 100sh boxen gaan voor 120 euro weg. Deze heeft 225 schoten dus lijkt me vrij reëel. Erg benieuwd naar.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oeh salvo's, ze hebben mijn aandacht
                    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                    Comment


                      #11
                      Bijna 14gr per shot, dat zou in potentie wel wat kunnen worden. Eens kijken of deze morgen tijdens de demo geschoten word.

                      Comment


                        #12
                        Kan iemand mij uitleggen waarom deze prijs, teruggerekend 144sh/25mm/2kg NEM voor 140,-, reeel en verdedigbaar is?

                        Natuurlijk ken ik de meeste argumenten die een dergelijke prijsopdrijving zouden moeten verklaren (waar ik zelf maar deels in geloof), maar we vergeten het prijsniveau van pak 'm beet 5 jaar geleden te makkelijk mijns inziens.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                          Kan iemand mij uitleggen waarom deze prijs, teruggerekend 144sh/25mm/2kg NEM voor 140,-, reeel en verdedigbaar is?

                          Natuurlijk ken ik de meeste argumenten die een dergelijke prijsopdrijving zouden moeten verklaren (waar ik zelf maar deels in geloof), maar we vergeten het prijsniveau van pak 'm beet 5 jaar geleden te makkelijk mijns inziens.
                          Nou, ten eerste zijn we 5 jaar verder. Een fles cola kost ook niet meer hetzelfde. En ten tweede is 140,00 als adviesprijs voor een 144 Schots blok zo'n beetje standaard toch? Dat wij het er niet voor betalen is een ander verhaal...

                          Comment


                            #14
                            159 euro vind ik nog wel goed te doen.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                              Nou, ten eerste zijn we 5 jaar verder. Een fles cola kost ook niet meer hetzelfde. En ten tweede is 140,00 als adviesprijs voor een 144 Schots blok zo'n beetje standaard toch? Dat wij het er niet voor betalen is een ander verhaal...
                              Ten eerste vind ik het argument 'we zijn 5 jaar verder' niet heel sterk. Als jouw huurprijs de afgelopen jaar een 'inflatie' van 50% heeft ondergaan (want dat is in dit geval om en nabij), telt dat argument dan ook?

                              Daarnaast is mijn berekening niet gebaseerd op de adviesprijs, maar op de 'actieprijs' zoals in de startpost vermeld.

                              Verder ieder zijn mening, en ieder zijn portemonnee...
                              Laatst aangepast door bonzo26; 11 September 2020, 08:24.

                              Comment

                              Working...
                              X