Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gangster Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik heb bij al mijn 6 cakeboxen ook de roze lonten verbonden maar het is wel een hoop werk om steeds het karton van de cake weg te scheuren.

    Comment


      #77
      Zeer mooie box !

      Comment


        #78
        wat een geniale cake box was dit pff geen woorden voor film volgt spoedig !!

        Comment


          #79


          Zeer tevreden over deze box!
          Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 January 2016, 12:31.

          Comment


            #80
            Samen met de CT mijn kandidaten voor het beste product.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #81
              Heeft zeker indruk gemaakt, vond het een hele toffe box! De ene cake sprak mij wat meer aan dan de ander, kwestie van smaak, maar overall een hele dikke duim omhoog voor deze bak! Tempo, effectwisseling en grootte zijn allemaal goed, wij hebben ervan genoten! Prijs is wat hoog, maar de verhouding prijs / kwaliteit is niet verkeerd in mijn ogen.

              Comment


                #82
                Deze box hebben wij speciaal al om 23.00 geschoten om er goed van te kunnen genieten en dat hebben we zeker gedaan, iedereen was laaiend enthousiast. Top box voor 2015-2016 is mijn mening.
                [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                Comment


                  #83
                  wat een geweldig box was dit zeg
                  deze box gelukkig voor een hele mooie prijs gehaald.
                  Laatst aangepast door Viva la Bang; 9 January 2016, 16:15. Reden: reclame niet toegestaan

                  Comment


                    #84
                    Deze ramde lekker hoor

                    Comment


                      #85
                      Zo te lezen en te zien is het dan toch nog goedgekomen met deze box!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #86
                        Wat een regelrechte topper, deze na de hardstyle geschoten en was meer onder de indruk van de gangsterbox.

                        Comment


                          #87
                          Was een mooie box!

                          Comment


                            #88
                            Dit was een prima Box. Had alleen wel last van vonkoverslag. De effecten en burst waren goed te noemen. Beter dan de Hardstyle Box inderdaad.

                            Hierbij de film, wel even kijken in 1080p
                            Laatst aangepast door robindj; 2 January 2016, 15:35.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Heeft zeker indruk gemaakt, vond het een hele toffe box! De ene cake sprak mij wat meer aan dan de ander, kwestie van smaak, maar overall een hele dikke duim omhoog voor deze bak! Tempo, effectwisseling en grootte zijn allemaal goed, wij hebben ervan genoten! Prijs is wat hoog, maar de verhouding prijs / kwaliteit is niet verkeerd in mijn ogen.
                              En de film!
                              Mag trouwens ook gezegd worden dat deze box lomp zwaar is. Gewicht en formaat maken het een vrij lompe doos hehe, maar hij ziet er wel strak uit met die Barely Legal look.

                              Comment


                                #90
                                Deze staat inmiddels ook op mijn verlanglijst voor 2016!

                                Comment

                                Working...
                                X