Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gangster Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Super box! staat op mijn lijstje
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #17
      Ik vind dit de meest spannende, ook gelijk de duurste, box van vuurwerktotaal! Gezien mijn budget, Als ik maar 1 box moest uitkiezen van deze importeur, dan is het deze!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Als ie op de demo's gaat doen wat ik hierboven gezien heb, hoef ik niet lang na te denken. Topper
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #19
          Wat een topper....niks aan toe te voegen.

          Comment


            #20
            Ook deze is gruwelijk! Mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Demo Avond in Wapenveld in regen en kou met in de ene hand een paraplu en in de andere de camera:

            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #21
              goede kleur , leuke effecten ,goed tempo very nice

              Comment


                #22
                Dit vond ik de mooiste van de avond. Echt heel gaaf met mooie, frisse en goed uitgevoerde effecten. Uiteraard samen met de hardstyle.

                Comment


                  #23
                  Live ziet hij er erg goed uit! echt een box voor mij! een must have
                  https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                  Comment


                    #24
                    Prachtige box!!! Super...

                    Comment


                      #25
                      Wannahave nummer 2 ook van VWT geweldig.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        Sjonge, na de Hardstyle is deze bijna net zo mooi... Hoop dat de hype rond de Wolff boxen nu een beetje verstomt, want VWT levert zelfde kwaliteit voor een véél lagere prijs!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          snap beide reacties wel.....stel als je de cakes los kan kopen, dan was dit absoluut een hardloper....maar je moet wel zes cakes aanschaffen en dat drukt redelijk op je budget.
                          helemaal mee eens, persoonlijk denk ik dat ook het groot probleem gaat worden voor een hoop leden.
                          er zijn heel veel goede combiboxen dit jaar van €120,00 en meer

                          Ook deze ziet er verdomd goed uit...
                          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                          Comment


                            #28
                            Gewoon een dikke box, goed tempo, mooie heldere uitwerkingen en het geld ook wel waard denk ik, maar toch...€ 200 is veel zeg!
                            Groeten...:)

                            Comment


                              #29
                              Inderdaad behoorlijk aan de prijs. Zeker gelet op de prijzen van Top boxen als de IG en CT waarvan je er twee krijgt voor hetzelfde geld
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Op het demo filmpje ziet deze er erg goed uit! Soms is het ff financieel puzzelen en afwegingen maken! CT en IG gehad en ben haast bereid om dit jaar deze te laten voor wat het is. Idd 200 eur! Keuzes...!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X