Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gangster Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SNC10469.jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,8 KB
ID:	1560770
    Ready to Fire

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
      [ATTACH=CONFIG]31356[/ATTACH]
      Ready to Fire
      Graag. Nu. En een filmpje hahaha
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Veel positiefs gelezen over deze bak, maar vond em wat tegenvallen. Traag tempo, magere effecten. Cake 4 en 5 ging tegelijk en dat bracht beetje leven in de brouwerij. Geen slecht ding uiteraard, maar had ze beter afgelopen jaarwisseling.

        Comment


          Door de berichten geen hoge verwachtingen. Viel toch niet tegen. Tempo was niet zo mooi als de 2015 versie en het was allemaal niet heel groots maar nog steeds een prima bak. Doorlonten was perfect, zonder inscheuren liep alles mooi door.

          Comment


            Wat een top box was dit! Zeker niet te vergelijken met het filmpje hier boven. Had de 2015 versie.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door dreamkille16 Bekijk bericht
              Wat een top box was dit! Zeker niet te vergelijken met het filmpje hier boven. Had de 2015 versie.
              Dus voor mij de 2016 versie waarschijnlijk. Jammer!

              Comment


                Had dit jaar de gangsterbox besteld omdat ik hem vorig jaar geweldig vond. Moet eerlijk zeggen dat de 2016 versie echt slecht was vergeleken met de 2015 versie. Het verschil was zo groot dat hij dit jaar de slechtste box was van alle 10 boxen die we hadden terwijl ik hem vorig jaar de beste vond van allemaal. Zegt genoeg denk ik. Echt heel erg teleurgesteld.

                Comment


                  zonde de 2015 versie was perfect

                  Comment


                    Jammer om te zien dat de 2016 zo een stuk minder is, bedankt voor de film, goed te zien dat het niet was zoals vorig jaar. Alsnog een oké box, maar zeker niet de rammer van 2015. Hopelijk weten ze hem dit jaar weer op te krikken.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                      En een filmpje hahaha
                      Enjoy! Blokje liep mooi door:

                      Comment


                        Bij de Gangster Box stopte cake B halverwege. Via reservelont van cake F paar minuten later alsnog de rest kunnen afschieten in de omgekeerde volgorde.

                        Jammer genoeg was mijn 2016-versie een stuk minder dan de box uit 2015. Minder salvo's maar series schoten achter elkaar, kleinere effecten, minder 'wow-factor'. Niet slecht maar had er meer van verwacht, ook voor de freakprijs die ik betaalde.

                        Comment


                          Aardige box maar de verwachting lag hoger. Effecten en burst wat magertjes vond ik.
                          Straatfilm:

                          Laatst aangepast door Janniekske; 11 December 2017, 20:06.
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            Een maat van me had deze box met een freakactie besteld. Na het zien van meerdere films en na het lezen van de reacties op het forum heeft hij besloten om de Gangster Box te bestellen. We hebben de Gangster Box in actie gezien op een Vuurwerktotaal demo. En we waren allebei echt teleurgesteld. Kwam niet overeen met de films en reacties (waarschijnlijk dus 2016 batch). Maar wat waren we overdonderd van het geweld van deze geweldige box in de straat, 2015 batch. Hij bleef alles in hoog tempo eruit rammen. Prima burst en prachtige gouden effecten. Jammer dat de 2016 batch niet dit niveau haalt.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Helaas had ik de 2016 batch.
                              Deze vond ik het geld absoluut niet waard.

                              Gelukkig aangekocht in een mooie freakactie, maar baalde wel flink.

                              De Gangster box had ik vanwege het tempo (2015 batch) als finale in mijn show... dit bleek een anti-climax.
                              Jammer.
                              No Pyro no Party

                              Comment


                                De meest slaapverwekkende box die ik tot nu toe nog gezien hebt. Ik moest serieus m'n lach in houden tijdens het filmen.. slappe burst en goedkope, niks zeggende boeketten. En dat kost dan nog 199,95!

                                Comment

                                Working...
                                X