Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ES was weer extreem (ouderwets) goed. Dit jaar een iets andere livery.. bovenkant was niet doorzichtig zoals voorgaande jaren maar er zat op deze 2019 batch een niet doorzichtige folie waardoor ik even achterdochtig was maar dat bleek niet nodig. De effecten waren erg goed, boeketten goede grootte en mooi afwisselend. ES doet andere 19 shots zoals de Blue Titanium verbleken. Volgend jaar zeker weer!

    Comment


      Dit blijft toch wel een erg mooie 19sh cake! Mooie grote effecten. Tegelijk grschoten met de Titanium Salute. Te zien vanaf 0.53

      Comment




        Leuke potten, maar er zijn betere in hun soort.
        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


          Leuke potten, maar er zijn betere in hun soort.

          Zo als, want ik vind het persoonlijk wel een van de betere 6x19 s assortimenten.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Hoe is in jullie optiek de Valk Big 19 vs. de ES2.0? Is de Big 19 aanzienlijk minder, of valt dat wel mee?
            The 31st of December..

            Comment


              Deze zit meer in de prijsklasse van Fairytail / Brasilian Box, Big 19 / Valk 19 / Lucky 19 zijn vaak nog wel een stukje goedkoper. 15 euro per cake vs 10 euro per cake.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                Yes, maar ik bedoel qua effect en burst.. ��
                The 31st of December..

                Comment


                  Ook dit artikel is helaas uit het Vuurwerktotaal Assortiment 2022-2023 gehaald. Mogelijk dat winkeliers nog restvoorraden hebben maar het artikel is bij Vuurwerktotaal/Lesli helemaal niet meer voorradig...
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    Ongelofelijk de keuzes die Lesli maakt m.b.t. het VWT assortiment. Ben benieuwd wat ze er nog meer hebben uitgegooid

                    Comment


                      Nou lekker dan, en de resten zijn allemaal naar België gegaan denk ik? Daar heb ik er nog een paar voor veelte hoge prijs gekocht....

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door T-rixxer Bekijk bericht
                        Nou lekker dan, en de resten zijn allemaal naar België gegaan denk ik? Daar heb ik er nog een paar voor veelte hoge prijs gekocht....
                        Mijn idee, had na flinke twijfel in België toch besloten deze set maar niet mee te nemen gezien de prijs.
                        Al zal dat anderzijds wel weer het nieuwe normaal worden!

                        Comment


                          Dat wordt dan zoeken en setjes inslaan voor de komende jaren!!!

                          Als dat zo door gaat met die 19 schots-setjes moet ik mijn VWC naam ook nog gaan wijzigen

                          Comment


                            Ik denk dat deze toch wel weer terug gaat keren in een 5 x 15 schots uitvoering

                            Reuze zonde, ik heb dit assortiment echt met liefde gestookt
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                              Ongelofelijk de keuzes die Lesli maakt m.b.t. het VWT assortiment. Ben benieuwd wat ze er nog meer hebben uitgegooid
                              Ik denk niet dat deze keuzes uit luxe worden gemaakt. Ontzettend zonde van dit assortiment, blijft toch wel echt typisch vuurwerk, die 19shots assortimenten.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Echt wel een toffe spreiding!

                                Comment

                                Working...
                                X