Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Huisman.



    Enjoy

    Comment


      Heerlijke cakebox dit, nu al een paar jaar deze cakes gehad en altijd top.

      Comment


        na vele jaren deze gehad te hebben ben ik er op uitgekeken

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Soulraver14 Bekijk bericht
          Iemand enig idee hoe het best deze cakes door te lonten met alleen viscolont? Ze hebben namelijk geen reservelont en ik weet niet hoe het lont loopt. Is de cake opgerold (eindigt in het midden) of loopt het lont hetzelfde als bij de big 19 (zigzag)?
          Ja lopen net als de big 19

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
            na vele jaren deze gehad te hebben ben ik er op uitgekeken
            Eigenlijk ik ook, dus had ze niet besteld. Liep er echter vanavond wel tegenaan in de outlet waar ik voor 20€ per cake ze kon meekrijgen, voor dat geld heb ik het niet gelaten zeg maar.

            Comment


              ik heb er tien, spotgoed koop ooknog, 80 voor een karton
              Een van de beste cakes van NL in mijn ogen
              When you stand for nothing, you fall for anything.

              Comment


                Had een karton maar had er meer van verwacht. Ging veel te hoog dus het buurt assortiment vondt ik beter.

                Comment


                  Gingen weer lekker!!
                  Films komen z.s.m.
                  Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                  Comment


                    Ik ben toch zeker wel fan van deze toppers. Goede burst, mooie effecten en per twee een mooi schouwspel. Volgend jaar maar weer een karton

                    Comment


                      Ik stak er gisteravond eentje los af om een uur of 8, plotskaps stond de hele straat buiten

                      Jammer voor ze dat ik daarna met al mijn vuurwerk naar Den Haag ben gereden om daar lekker te stoken.

                      Ze gingen inderdaad lekker, volgend jaar zeker weer op mijn lijstje!

                      Comment


                        Deze blijven toppers. Heb ze altijd voor in de vooravond.
                        #LaatOnsVieren.

                        Comment


                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            Na de jaarwisseling een kleine show begonnen met een karton van deze cakes, en wat gingen ze weer als vanouds goed zeg! Harde knallen, goede effecten, goed gevarieerd! De mines zijn net dat ene extra wat ze net wat beter maken dan de andere 19sh assortimenten.

                            Comment


                              3 x Extreme salute tegelijk.
                              Het blijven super cakes. Heb ze elk jaar weer.

                              doorspoelen naar 00:30

                              Comment


                                Had dit jaar weer een Karton gekocht, het blijven echt toppertjes hoor! Mooie mine's en grote boeketten met harde burst klappen.

                                Comment

                                Working...
                                X