Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Prachtig filmpje van Campievuurwerk.
    Lijkt mij voor €40 een heerlijke bak. Volle mines met aardig boeketten en een leuke opbouw

    Comment


      #17
      Schitterd ding voor z'n prijs lijkt mij. Heeft deze ook echt goede burstknallen en grote effecten?
      De komende maanden minder actief op het forum.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
        Schitterd ding voor z'n prijs lijkt mij. Heeft deze ook echt goede burstknallen en grote effecten?
        Zeker weten een aanrader. Tis maar een klein blokje maar ooooooooh wat een geweld. Harde burst, grote effecten en mooie mines. KOmt er dit jaar zeker weer in.

        Comment


          #19
          Harde burst vind ik eigenlijk wel meevallen. Verder is het een hele mooie waaier. Ik heb nog 2 stuks staan die ik vorig jaar heb gewonnen met de prijsvraag van Vuurwerktotaal, die mogen dit jaar aan bod komen.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Harde burst vind ik eigenlijk wel meevallen. Verder is het een hele mooie waaier. Ik heb nog 2 stuks staan die ik vorig jaar heb gewonnen met de prijsvraag van Vuurwerktotaal, die mogen dit jaar aan bod komen.
            Zou kunnen, lont ging nogal snel dus ik stond er nog geen 2 meter vanaf toen hij begon. Klonk echt heel hard.

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Ik had deze cake vorig jaar, en naar mijn mening was hij was beter dan The One. Hij is inderdaad erg langzaam in het begin, maar daar komt halverwege zeker verandering in.

                Comment


                  #23
                  Dat geluid : ) Net zo,n SF geweer in zo,n ruimte film :P Denk dat ik ga proberen deze cake dit jaar te halen. Aich Jammergenoeg heeft mijn dealer dezen cake niet..
                  Laatst aangepast door VuurwerkJanco; 29 October 2011, 20:50. Reden: Edit

                  Comment


                    #24
                    Hadden 6 van deze tegelijk geknald, burst zijn niet super hard ofzo maar voor het geld is het 1 vd beste waaiers van nederland!

                    Comment


                      #25
                      Hele mooie waaier. Zeker als je die in je eigen straat afsteekt. Jammer van de mist laatst. Afgelopen jaarwisseling gefilmd:

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #26
                        Tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket afgelopen zondag was er gelukkig geen mist. Het blijft een hele gave waaier. Filmpje:

                        The Fan van Vuurwerktotaal tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #27
                          lekkere bak had hem voor 35 euro en dat was ie zeker waard!

                          Comment


                            #28
                            Ik had hem dit jaar voor het eerst, maar man wat is dit een geweldige waaiercake zeg! Ik denk dat dit een van de beste prijs/kwaliteit fan-shape cake is op de nederlandse markt. Heerlijk heldere kleuren en een super tempo. Misschien wat snel weg, maar voor die €40 hier zeker waard. Aan het einde van het jaar weer proberen te scoren.

                            Comment


                              #29
                              Was inderdaad een leuke waaier
                              Grote heldere effecten
                              Volgend jaar weer Als de prijs nog 35 euro is
                              Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

                              Comment


                                #30
                                Erg leuke waaier voor die prijs, filmpje van mijn kant:
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X