Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Vuurwerkmania 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Vuurwerkmania 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hopelijk krijgen jullie dit jaar een alternatief voor de oude batch Geisterblitz

    Comment


      #3
      Ik lees en heb het zelf ook ondervonden, dat de Beast of Burden veelal halve wegen weigerde, bij mij zelf weigerde hij 2x wat gaan jullie hier aan doen om te voorkomen dat dit volgend jaar weer gaat gebeuren het is best een duur product maar het viel flink op dat bij veel mensen de box weigerde?

      Comment


        #4
        Hopelijk krijgen jullie dit jaar een waardig opvolger voor de Escape from Hell. Dit is echt een van de beste compound die ik ooit gehad heb.

        Comment


          #5
          Zo heb ik het met Rebellious Rocker Box, geweldige structuur zat daarin qua effecten en hun volgorde/afwisseling. Deze of iets vergelijkbaar goed doordacht zou een welkome aan/herwinst zijn op de markt.

          Comment


            #6
            Is het mogelijk om de GeisterBlitz toch weer op de markt te brengen in Nederland, eventueel met een ander soort kooi? Of anders op de Duitse markt?

            Comment


              #7
              Gaan jullie ook zelf weer actief importeren en ontwikkelen? Of net als vorig jaar puur op winkel bestellingen/aanvragen?

              Komen de kleinere compounds weer terug zoals colour explosions, Templar box, neon marroon, Amsterjam ect ect?

              Comment


                #8
                Ik zou graag een vernieuwde versie van de metallion Blitz zien, deze keer met extra rij mooie tails erin en vollere boeketten. Voor mij een box die precies de juiste hoeveelheid effecten heeft en een echte show is zonder dat het rommelig over komt. Naar mijn mening een van de betere die ooit geproduceerd is wat betreft effecten. Nu ben ik wel een crossette fan dus dan zit je hierbij wel goed.

                Comment


                  #9
                  Die cakes van periode 2014 warwn super zeg. Bijvoorbeeld de werewolf, we like it, ice cube, xxl runner, snakebite, skeleton.light core. Outblast 2.0. En ga zo maar door. Kan het nog opnieuw gemaakt worden? Ik denk dat de vraag gewoon er nog zeker naar is namelijk
                  Wat is het mooiste werk?

                  Comment


                    #10
                    In het verleden hebben jullie hier wel een freak actie gehad bij opening, nu al aantal jaren niks meer vernomen. Ideeën om dat dit jaar wel weer aan te bieden?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      Is het mogelijk om de GeisterBlitz toch weer op de markt te brengen in Nederland, eventueel met een ander soort kooi? Of anders op de Duitse markt?
                      En dan zeker weer met die slappe burst zekers nee dankje

                      Comment


                        #12
                        De Beast of Burden was vorig jaar wel jullie vlaggenschip. Nu spinners op de tocht staan als effect ben ik benieuwd of we de spinners nog terug gaan zien in de nieuwe batch? O.a. die spinners maken de Beast of Burden echt dik! Hopelijk doen jullie niks aan deze prachtbak!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
                          Die cakes van periode 2014 warwn super zeg. Bijvoorbeeld de werewolf, we like it, ice cube, xxl runner, snakebite, skeleton.light core. Outblast 2.0. En ga zo maar door. Kan het nog opnieuw gemaakt worden? Ik denk dat de vraag gewoon er nog zeker naar is namelijk
                          lucifer was ook een mooie en die ambush en scar hahah deze vraag waardeer ik

                          Comment

                          Working...
                          X