Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek Vuurwerkmania 6-7-2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Verslag] Bezoek Vuurwerkmania 6-7-2023

    Dinsdag 4 Juli waren Mike en ik weer te gast bij Vuurwerkmania. Voor het verslag verwijzen wij jullie naar het verslag van Rubro Vuurwerk. Daar staat alles wat ook voor Vuurwerkmania telt. De vragen hebben wij wel hierin verwerkt.

    Oorspronkelijk geplaatst door PyroVenray001
    Ik zal hiermee aftrappen

    1. Strong celebration 133 shots opnieuw leveren. Wat een salutes!
    2. 1.2″ ESCAPE FROM HELL 216 SHOTS terugbrengen in compound
    3. Een waardig alternatief van 8700/8699 Geisterblitz 100
    1. De Strong Celebration komt bij enkele winkeliers terug.
    2. Komt iets soortgelijks voor terug maar dan met meer Fan en V shape.
    3. We hebben intern binnen de BPN afgesproken dat we geen PLASTIC meer in vuurwerk artikelen gebruiken. Dit artikel maakt gebruik van plastic buizen die als zwerfafval in het milieu terecht komen. Dit willen we niet meer, daarom komt er ook geen alternatief.

    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works
    Helaas was er in 2022 geen kortingsactie zoals de jaren ervoor wel.
    Kunnen we deze in 2023 wel weer verwachten?
    Daar kunnen we nu nog niets over zeggen. Prioriteit nummer 1 is zorgen dat de containers allemaal tijdig binnen komen.

    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher
    Kunnen jullie een nieuwe versie van de brokatmeister maken met enkel de brocade effecten en eentje die niet beschimmeld is ;-)
    We komen met een andere veel dikkere fontein. Wacht maar af wat je ziet.

    Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie
    Word het assortiment: 10 Wild geisha's cake assorted nog gemaakt? Of komen er meer van dit formaat assortimenten op de markt? Ik vindt deze namelijk een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding hebben.
    Nee, dit pakket voldoet niet meer aan de stabiliteitseisen. Hierdoor kan dit artikel niet meer gemaakt worden, maar er komen wel andere variant met cake sets.

    Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1
    De Monster Ride is al jaren een topper van de bovenste plank. Ik zou mij ook geen o&n viering meer voor kunnen stellen zonder deze geweldenaar.

    Blijft de Monster Ride ook dit jaar nog in het assortiment? En ongewijzigd dus met kooi?
    De Monster Ride blijft exact hetzelfde in het assortiment.

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc
    Blijft de Shaking Shaggy in het assortiment? ( in de staat hoe ie was met de 2020 batch )

    Zijn er bestaande producten die in een andere vorm opnieuw worden geimporteerd? Zoals kleiner kaliber, minder kruit of geen kooi meer waar ze eerder wel een kooi hadden?

    Worden er dit jaar meer ( zowel oud en nieuwe ) producten geimporteerd zonder kooi?

    Komen er nog 2023 productie dubbele compounds of is dat zoals eerder vernomen verleden tijd?
    De shaking Shaggy gaat helaas uit het assortiment.

    Nee, we tornen nooit aan dezelfde artikel nummers in een andere vorm/variant of kwaliteit. Of er komt iets nieuws, of het blijft hetzelfde.

    Ja er komen dit jaar ook producten zonder kooi.

    Wel in de zin dat er 2 compounds in 1 doos zijn verpakt, maar niet dat we 2 omdozen verkopen die samen 1 compound vormen.

    Wij danken Vuurwerkmania weer voor de tijd en de info die we hebben gekregen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Geen plastic meer? Betekend dit dat alle fluitachtige cakes gaan verdwijnen?

    Comment


      #3
      Echt zo'n zonde dat al die kleine cakes eruit gaan, en er veel middelmatige voor terugkomen. Juist die kleintjes waren zo leuk in de vooravond, en veel van Vuurwerkmania en Rubro hadden ook nog eens een goede prijs-kwaliteit verhouding. Nu krijg je er veel 14 / 20mm compounds voor terug met veel schoten, maar dat is niet hetzelfde. Ik wil lontjes aansteken, en elke keer je verheugen op wat er deze keer uitkomt. Tijden veranderen maar weer eens, jammer is het wel.

      Ben wel erg benieuwd naar de opvolgers van de strong celebration! Dat stemt dan weer positief.
      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
        Geen plastic meer? Betekend dit dat alle fluitachtige cakes gaan verdwijnen?
        Helaas wel, tenminste alle cakes met plastic. Wie weet verzinnen ze er iets op zoals de missile cakes tegenwoordig.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
          Echt zo'n zonde dat al die kleine cakes eruit gaan, en er veel middelmatige voor terugkomen. Juist die kleintjes waren zo leuk in de vooravond, en veel van Vuurwerkmania en Rubro hadden ook nog eens een goede prijs-kwaliteit verhouding. Nu krijg je er veel 14 / 20mm compounds voor terug met veel schoten, maar dat is niet hetzelfde. Ik wil lontjes aansteken, en elke keer je verheugen op wat er deze keer uitkomt. Tijden veranderen maar weer eens, jammer is het wel.

          Ben wel erg benieuwd naar de opvolgers van de strong celebration! Dat stemt dan weer positief.
          Helemaal mee eens. Altijd erg genoten van de kleine cakes. Gelukkig gaat niet alles eruit, naar wel een groot deel inderdaad. Sowieso is het de laatste jaren balen van al het klein spul dat eruit is gegaan.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Helaas wel, tenminste alle cakes met plastic. Wie weet verzinnen ze er iets op zoals de missile cakes tegenwoordig.
            Voor zover ik weet komen in ieder geval Wolff en Vulcan dit jaar al met saturn missiles van papier, en Wolff komt ook terug met de Return op the Phoenix.

            Comment


              #7
              Op de vraag over de Escape From Hell kwam de volgende reactie: 'Komt iets soortgelijks voor terug maar dan met meer Fan en V shape.'

              Iemand enig idee om welke compound het hier gaat?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
                Op de vraag over de Escape From Hell kwam de volgende reactie: 'Komt iets soortgelijks voor terug maar dan met meer Fan en V shape.'

                Iemand enig idee om welke compound het hier gaat?
                Wellicht deze?

                Comment


                  #9
                  Positief nieuws dat de strong celebration bij bepaalde winkels terug komt! Hopelijk voor een mooie prija
                  https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
                    Daar hoorde ik iemand laatst ook al over, maar die box valt onder de vlag van Rubro en niet Vuurwerkmania.

                    Comment

                    Working...
                    X