Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redneck Revolt

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind ze allebei goed op hun eigen manier. De Redneck heb ik al besteld, de Warlord volgt waarschijnlijk binnenkort. Hopelijk in meervoud haha

    Comment


      Beter dan de Warlord vind ik door betere hangtijd van de sterren. Nooit zo in t vizier gehad, nu wel

      Comment


        Leuk goudbakje, burst bij de goudeffecten is wel beduidend minder, maar hoeft ook niet per se. Verwerkt in een goudprojectje.

        Vanaf 0:20


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Redneck Revolt 1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,1 KB
ID:	1597426

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Redneck Revolt 2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,1 KB
ID:	1597427
        https://www.youtube.com/simansays

        Comment


          Mooie cake, wilde hem eerst eigenlijk bewaren vanwege de wind maar toch maar afgestoken, viel niet tegen!
          Mijn exemplaar miste wel een finale, dat was wel jammer.

          Comment




            Was weer top!
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Prachtige cake met volle en vaak ook goed ronde boeketten.

              Comment


                Zeker een beauty, deze heb ik enkele jaren standaard in mijn collectie gehad. Nu niet of nauwelijks meer te vinden ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Geweldige cake. Dit jaar heb ik er gelukkig weer eentje weten te scoren. Kijken of hij zonder wind nog mooier is als vorig jaar. Graag droog weer en geen wind dit jaar

                  Comment


                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Zeker een beauty, deze heb ik enkele jaren standaard in mijn collectie gehad. Nu niet of nauwelijks meer te vinden ?
                      Jup, hoopte er nog eentje te scoren bij de Driesprong paar maanden terug maar helemaal foetsie

                      Comment


                        Deze prachtige cake dit jaar weer weten te scoren. Erg blij mee wat een topper.

                        Comment


                          Blijft gewoon een topper van een cake, blij dat ik 'm nog kon vinden.



                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231229_174818.jpg
Vertoningen:1
Grootte:212,7 KB
ID:	1604952
                          https://www.youtube.com/simansays

                          Comment


                            De laatste twee afgelopen jaarwisseling in een showtje gestookt en nu is de voorraad op. Blijft echt een goede cake en zeer jammer dat deze niet meer wordt geproduceerd.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment

                            Working...
                            X