Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik mis het zwarte voetje bij de dummy's?

    Comment


      #77
      Die zitten vaak los bijgeleverd in het karton en worden met uitpakken er vaak opgedaan door de winkel.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
        Die zitten vaak los bijgeleverd in het karton en worden met uitpakken er vaak opgedaan door de winkel.
        Nog nooit meegemaakt in al die jaren tijd. Maar kan me ook niet heugen dat we heel veel verschillende singleshots van dit formaat hebben verkocht.

        Ik ben reuze benieuwd. Heb er 2 besteld.

        Comment


          #79
          Ik zag hem toen straks weer staan in de showroom bij Groenrijk Apeldoorn, hij is echt gigantisch. Heb er spijt van dat ik er maar 1 besteld heb, als ik nog een tientje budget vrij kan maken neem ik er nog 2 mee denk ik

          Comment


            #80
            Eigenlijk moet je hier een 20 van kopen en in een kratje zetten mooie cake heb je dan

            Comment


              #81
              Ik heb er 6, ik ga deze combineren met Fuego(tail singleshot) en nog wat Secret Salvo's. Wordt leuk projectje denk ik^^

              Comment


                #82
                NVM dubbel

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Eigenlijk moet je hier een 20 van kopen en in een kratje zetten mooie cake heb je dan
                  Lol dat is precies wat ik er mee ga doen, heb er namelijk 20 besteld maar denk niet dat ik die allemaal ga gebruiken om een vette legale cat 3 cake te maken, ik doen er ook eerst nog een aantal fuego's voor ( heb daar 6 van) en een aantal van die nieuwe crazy tails singleshots Mines ook van Wolff. Doe ze dan niet in een krat maar in een Doos. Wordt een leuk projectje voor 18:00 lijkt me.

                  Comment


                    #84
                    Ik zie graag de filmpjes voorbij komen

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrociruam Bekijk bericht
                      Lol dat is precies wat ik er mee ga doen, heb er namelijk 20 besteld maar denk niet dat ik die allemaal ga gebruiken om een vette legale cat 3 cake te maken, ik doen er ook eerst nog een aantal fuego's voor ( heb daar 6 van) en een aantal van die nieuwe crazy tails singleshots Mines ook van Wolff. Doe ze dan niet in een krat maar in een Doos. Wordt een leuk projectje voor 18:00 lijkt me.
                      hoe ga je dat verbinden met een redelijk tempo ?

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrociruam Bekijk bericht
                        Lol dat is precies wat ik er mee ga doen, heb er namelijk 20 besteld maar denk niet dat ik die allemaal ga gebruiken om een vette legale cat 3 cake te maken, ik doen er ook eerst nog een aantal fuego's voor ( heb daar 6 van) en een aantal van die nieuwe crazy tails singleshots Mines ook van Wolff. Doe ze dan niet in een krat maar in een Doos. Wordt een leuk projectje voor 18:00 lijkt me.
                        Zolang je het door gaat lonten is het nog steeds niet legaal.

                        Maar wel een tof project! Als ze echt zo presteren dan tijdens de demonstratie van Vuurwerkmania zelf dan gaat het heel gaaf worden!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                          hoe ga je dat verbinden met een redelijk tempo ?
                          Ik hem de Dummy al gezien (erg groot trouwens zonder voetjes eronder) en zag dat ze Geïmporteerd worden door Rubro en 36,9 gram kruit bevatten. Dus ga ervanuit dat het dezelfde 2 inch singleshots zijn als diegene uit het pyro blade shell pakket van Rubro die ik vorig jaar ook had verwerkt in mijn 18:00 project. Die hebben een reserve lont dus hopelijk deze ook want dan zit het wel goed met het tempo. En of dat nou Legaal is of niet dat interesseert me niet want het gaat 100% zeker gaaf worden en daar gaat het om.

                          Comment


                            #88
                            Hier ook 10 besteld. Zou mooi zijn als ze een reservelont hebben, maakt het weer een stukkie makkelijker

                            Comment


                              #89
                              Deze zullen geen reservelont hebben toch, lijkt me stug. Blade Shell had dat wel omdat het een 'cake' was.

                              Comment


                                #90
                                Nieuwjaarsknaller 2: Grote 40 grams mortieren massaal ingekocht. Bulkvoordeel is jouw voordeel!
                                en dan 35gram erin doen, Katan praktijken

                                Comment

                                Working...
                                X