Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Dit is toch die nep Junk waar Gerrit het over heeft gehad?
    Lijkt me dat Mania dit niet zo uitlevert.
    Dit is idd de nep/slechte versie

    Comment


      Zit er niet een speciale batch nummer op?

      Comment


        mss denken de Chinezen al een jaar lang dat ze gewoon junk moeten leveren

        Comment


          Lekker weer dit, goed voor het stressgehalte..
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
            Lekker weer dit, goed voor het stressgehalte..
            Zeg dat wel,test gelijk 1 uit de 28e,weet ik het meteen..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
              Zeg dat wel,test gelijk 1 uit de 28e,weet ik het meteen..
              Nou als Mania slim is doen ze dat zelf nog even en als ze dus inderdaad alleen maar rommel hebben, gelijk crediteren aan iedereen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
                Zeg dat wel,test gelijk 1 uit de 28e,weet ik het meteen..
                Ja precies, hier ook, als het een flut karton betreft krijgt de winkel ze linea direct terug. Maar jammer dat dit überhaupt aan de orde moet zijn en is nu. Heb veel liever die stress niet en gewoon goede rammerts van Junks.
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  contact gehad met valk over de junk , die gister geschoten is was de 2018 versie werd mijn vertelt

                  Comment


                    Niet te hopen dat 2019 versie rommel is. heb ze bij vuurwerkland steenbergen besteld.
                    Op hun demo werd hij niet geschoten helaas.
                    Anders heb ik 100x liever de funke kometenbomben

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                      contact gehad met valk over de junk , die gister geschoten is was de 2018 versie werd mijn vertelt
                      Waarom dan rommel schieten, als je zogenaamd wel de originele zou verkopen??

                      Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
                      Goedenmorgen mensen

                      De junk die bij ons op de vwpd site staat is de orginele junk van mania , dus geen immitatie of dergelijke dus gewoon hun eigen product met hun kwaliteit.

                      Met vriendelijke groet

                      Team valk vuurwerk

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                        Waarom dan rommel schieten, als je zogenaamd wel de originele zou verkopen??

                        Mag je hem gerust op aanspreken als hij beweerd de 'goede'te verkopen,is gewoon pure misleiding dan als je slechte meekrijgt..
                        Edit,hier idem,als het slechte zijn,gaan ze direct terug naar de betreffende winkels..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                          Waarom dan rommel schieten, als je zogenaamd wel de originele zou verkopen??
                          Helemaal mee eens, en ondanks dat ze deze rotzooi niet gaan verkopen hoe krijg je het voor mekaar om deze dan op je demo te gaan schieten. Hoe dom!!

                          Comment


                            Gewoon direct testen voor de winkel is het troep meteen terug brengen. Ik heb hem maar pak keer besteld, mijn voorkeur gaat toch uit naar setjes met verschillende effecten.

                            Comment


                              Wil er 10 all at once in mijn finale gebruiken, sta je dan.....
                              Klapchi

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                                Ja precies, hier ook, als het een flut karton betreft krijgt de winkel ze linea direct terug. Maar jammer dat dit überhaupt aan de orde moet zijn en is nu. Heb veel liever die stress niet en gewoon goede rammerts van Junks.
                                Eens, ik heb er 14 besteld. Krijgt ze direct terug

                                Comment

                                Working...
                                X