Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
    Ben benieuwd hoe deze dit jaar gaan.
    In de lijn der verwachting:

    2016: Redelijk
    2017: Beter
    2019: Best?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
      De afmetingen voor de liefhebbers:

      [ATTACH=CONFIG]48655[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]48656[/ATTACH]
      van welk jaar is die junk?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door De Vuurwerkbaron Bekijk bericht
        van welk jaar is die junk?
        2017 zo te zien ;)

        Comment


          Deze foto van 2019 productie kartonnen Junk staan in het topic megavuurwerkfreaks. Aparte naam?
          Turbo "Junk edition"

          Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
          Hallo nog wat foto’s [ATTACH=CONFIG]49509[/ATTACH]

          Comment


            Ik heb bij Gerrit een karton The Junks gekocht (foute productie). Leuk dat ze het ook op de doos hebben gezet in China

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
              Ik heb bij Gerrit een karton The Junks gekocht (foute productie). Leuk dat ze het ook op de doos hebben gezet in China
              Wat voor productiefout hebben ze dan? Gaan ze turbo snel af?

              Comment


                Dan mag Gerrit ook wel even achter zijn oren krabben of dit een juiste zet is! Wellicht een productie fout betreft een label!




                Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                Ik heb bij Gerrit een karton The Junks gekocht (foute productie). Leuk dat ze het ook op de doos hebben gezet in China

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                  Wat voor productiefout hebben ze dan? Gaan ze turbo snel af?
                  Als het goed is, deze:

                  Comment


                    Oh haha serieus, hoop niet dat ze echt zo zijn
                    The 31st of December..

                    Comment


                      Zo de chinees die die heeft gemaakt had wel een hele blauwe maandag haha!

                      Comment


                        Ik ben wel benieuwd wat Vuurwerkmania hier van gaat zeggen.
                        Ze hebben als ik het zo zie 38 gram aan kruit te weinig te verklaren.
                        Edit: andere importeurs laten sommige producten annuleren als ze bij een interne kwaliteitscontrole iets onder de maats aantreffen, heeft Mania dan niet zo'n controle of is hier wat anders aan de hand?
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          Volgens mij is er paniek om niets

                          Vorig jaar waren er enkele winkels met een "nep" The Junk, dat is de slechte versie. Gerrit heeft deze in de freakactie per karton aangeboden en netjes aangegeven dat het de slechte versie is.
                          De Turbo Junk Edition is de nieuwe 2019 batch van Vuurwerkmania, deze is nog nergens geschoten.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            Ik ben wel benieuwd wat Vuurwerkmania hier van gaat zeggen.
                            Ze hebben als ik het zo zie 38 gram aan kruit te weinig te verklaren.
                            Edit: andere importeurs laten sommige producten annuleren als ze bij een interne kwaliteitscontrole iets onder de maats aantreffen, heeft Mania dan niet zo'n controle of is hier wat anders aan de hand?
                            De echte heeft ook maar 35 gram.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                              De echte heeft ook maar 35 gram.
                              Nu ga ik misschien lopen mierenneuken. Maar de 'echte' versie heeft 36,9 gram aan boord.
                              ook bekend op avp met de zelfde naam

                              Comment


                                Vorig jaar was er een verkeerd geproduceerde Junk beschikbaar via Vuurwerkmania. Ze leverde die niet zomaar uit. Omdat wij naar uitlopers van het jaar daarvoor vroegen i.v.m. belangstelling via deze site, gaf Mania wel aan deze te hebben. Wij hebben ze niet genomen. Gezien het filmpje niet onterecht.

                                Dit jaar is er een nieuwe geproduceerd. Op de doos staat een wat langere naam, maar op de buis zelf volgens mij gewoon The Junk. De buis van deze jaargang is overigens wel wat korter dan de oude.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X