Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook 2 karton hier.
    5 pakken le monstre en straks 10 pakken eccentric en 5 pakken bombardos en klaar

    Comment


      Nog redelijk bescheiden gehouden als ik de aantallen hier lees. Heb er zelf 10 van gekocht.
      ook bekend op avp met de zelfde naam

      Comment


        Heb er nog 8 liggen komen er nog wel wat bij dit jaar
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          60 stuks van besteld,mooi apparaat is het.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
            Nog redelijk bescheiden gehouden als ik de aantallen hier lees. Heb er zelf 10 van gekocht.
            10 karton? ?

            Comment


              Heel apart dit, en wil ook zeker niet Doom denken !
              Maar iedereen is massaal aan het inslaan, is iedereen de rentree van de Red Dawn al weer vergeten ?

              Ik koop er ook een stuk of 10 (op de gok) maar zeker geen 2 karton op de gok
              I love Mines

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                Heel apart dit, en wil ook zeker niet Doom denken !
                Maar iedereen is massaal aan het inslaan, is iedereen de rentree van de Red Dawn al weer vergeten ?

                Ik koop er ook een stuk of 10 (op de gok) maar zeker geen 2 karton op de gok
                Mania heeft zich wel bewezen natuurlijk met deze singleshot vrij recent. Maar ik snap je bezorgdheid, deze batch zou zomaar minder kunnen zijn. Aan de andere kant is er een grote kans dat dit het laatste jaar is dat wij ze als consument mogen kopen dus ik snap ook wel dat iedereen ze gretig inslaat. Ik zelf zat ook te twijfelen om er 10 te nemen of een karton. Dat moet ik denk ik snel beslissen als ik zie hoeveel er nu al besteld is

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                  Heel apart dit, en wil ook zeker niet Doom denken !
                  Maar iedereen is massaal aan het inslaan, is iedereen de rentree van de Red Dawn al weer vergeten ?

                  Ik koop er ook een stuk of 10 (op de gok) maar zeker geen 2 karton op de gok
                  Snap je prima, blijft een gok en op de demo van mania kunnen ze zo een oudere batch hebben geschoten.
                  Ik gok erop met 2 karton

                  Comment


                    ik koop er ook 1

                    Comment


                      Freak actie... hint hint hint...
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        The Junk R.I.P

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                          The Junk R.I.P
                          Mis ik iets? Afgekeurd?
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                            Mis ik iets? Afgekeurd?
                            Is het laatste jaar voor deze topper, ik denk dat BENZ dat bedoeld.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                              Is het laatste jaar voor deze topper, ik denk dat BENZ dat bedoeld.
                              Ja de meesten zullen er wel extra ingeslagen hebben... Erg jammer !!!
                              Ik heb een kort lontje.......

                              Comment


                                Niet alleen The Junk .Alle F3 producten . Dus alle grotere single shots maar ook de Chinese rollen en vele matjes.Nee,respect voor de Vuurwerk Federatie! Jullie hebben je stem fantastisch laten klinken! Zena,Pyroshop,Loots,en alle andere shops in Bels, sla maar extra in want de Hollanders komen eraan!!
                                Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

                                Comment

                                Working...
                                X