Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat bedoel ik, heb dr zonet 5 afgestoken... jammer

    Comment


      Zo, ik snap nu de reputatie! Prachtig groot rond boeket, fijn deze nog meegemaakt te hebben

      Comment


        Eccentric is vet maar de Junk blijft toch de Junk hoor

        Comment


          Voor het eerst een aantal weg gestookt en wat waren deze smerig goed. Mega boeketten met een enorme burst.
          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

          Comment


            Onvoorstelbaar grote en mooie volle boeketten.

            Comment


              Was er blij mee dit jaar 1 karton (48st.) batch 2017 The Junk te mogen wegknallen.
              Wat een lancering diepe doffe dreun, uitwerking mega groot goud met wederom een dreun.

              Waren mensen in de straat die vroegen zich af of het wel legaal is. NOOBS

              Comment


                Ik had er nog 3 over van vorig jaar, daarvan heb ik er 2 weg geschoten gisteren. Wat een geweldige single shots blijft het, puur genieten van het mooie grote effect.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ik heb afgelopen jaarwisseling de laatste weggeschoten wat een baas is dit toch!
                  Heerlijke lancering en een onwijs mooi boeket!
                  Je kon merken aan de reactie dat ik niet de enige was.
                  Echt jammer dat deze niet meer kan!!
                  Het mooiste werk is vuurwerk!

                  Comment


                    Helaas dat wij hier afscheid van moeten nemen. Wat een onbeschoft goed product is dit zeg! Voor die paar euro per stuk was dit natuurlijk een buitenkansje. De lift, de burst, het effect... 3 maal een 10!

                    Comment


                      Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Hebben ze samen geschoten met de Eccentric Shots van Evolution, waardoor er een goede vergelijking is op de film. Wat een schitterende single shots zijn beide. Ik kan niet 1,2,3 een keuze maken welke beter is. Op de film zijn er 3 The Junks te zien en 2 Eccentric Shots.

                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Hoop ook echt dat hij weer terugkomt of desnoods een vergelijkbaar product!
                        Al zijn de eccentric shots ook prima.

                        Comment


                          Wat een vet ding was dit zeg! Zonde dat ik er maar 1 heb gekocht... Schoot niet heel hoog, maar dat was wel mooi, de vonken raakten de daken! Wat me opviel was dat de junk echt perfect in de Monster Ride paste, heel handig! Hier mijn filmpje, ongeveer half 1 's nachts

                          Comment


                            Iemand toevallig nog de ''slechte'' versie gefilmd?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                              Iemand toevallig nog de ''slechte'' versie gefilmd?
                              Ik heb beide versies geschoten, de 2016 en de 2017, vond ze beide erg goed Helaas niet gefilmd.

                              Comment


                                We mogen toch wel hopen dat Mania ze dit jaar wel kan verkopen.. wat een dikke dingen zijn dit! Graag dan ook gelijk in meerdere versie's uitbrengen.

                                Comment

                                Working...
                                X