Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb 2 keer cat 3. 2017?
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      2016 versie is ook gewoon F3.. Ik denk dat je toch op de doos moet kijken om te weten welke versie het is..
      Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

      Comment


        Dit gaf vuurwerkmania al aan in de tpoic van de bulk actie. Het is alleen te zien aan de doos. Zij adviseerde om bij het ophalen naar het jaartal van de doos te vragen, zodat je geen 2016 meekrijgt. Helaaas ben ik dat nu net vergeten te vragen. Wacht met spanning af de 31ste
        Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
        2016 versie is ook gewoon F3.. Ik denk dat je toch op de doos moet kijken om te weten welke versie het is..

        Comment


          Heb er ook 10 besteld, en merkte dat er verschil in gewicht en afwerking is. De minder mooi afgewerkte(m.n. bovenkant) wegen 265 gram en de andere die er netjes uitzien wegen allemaal rond de 332 gram. Ik verwacht dat de zwaardere de nieuwe zijn.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
            Heb er ook 10 besteld, en merkte dat er verschil in gewicht en afwerking is. De minder mooi afgewerkte(m.n. bovenkant) wegen 265 gram en de andere die er netjes uitzien wegen allemaal rond de 332 gram. Ik verwacht dat de zwaardere de nieuwe zijn.
            Klopt. De nieuwe zijn een stuk zwaarder. En het voetje zit gewoon goed vast. Niet zo gammel als de ouwe versie..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
              Heb er ook 10 besteld, en merkte dat er verschil in gewicht en afwerking is. De minder mooi afgewerkte(m.n. bovenkant) wegen 265 gram en de andere die er netjes uitzien wegen allemaal rond de 332 gram. Ik verwacht dat de zwaardere de nieuwe zijn.
              Mooi om te weten welke versie je dus hebt, als je ze zou wegen. Niet elke dealer gaat ook de moeite voor je nemen om het productiejaar te gaan bekijken op het karton. Ik neem aan dat volgend jaar alle 2016 versie´s wel afgestoken zullen zijn.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Mooi om te weten welke versie je dus hebt, als je ze zou wegen. Niet elke dealer gaat ook de moeite voor je nemen om het productiejaar te gaan bekijken op het karton. Ik neem aan dat volgend jaar alle 2016 versie´s wel afgestoken zullen zijn.
                Wordt dus nog wel productiejaar 2016 uitgeleverd, al zal het niet veel meer zijn. VuurwerkOutlet Haulerwijk heeft blijkbaar zowel 2016 als 2017

                Comment


                  De winkelier vertelde dat dit de 2017 versie zou zijn, maar voetje zat er niet aan en bij de andere heel los, en voelt ook niet heel zwaar aan, zal ze zo eens wegen, dat zou wel een tegenvaller zijn...

                  Comment


                    330 en 335 gram, ik zit goed
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      334 tm 337 gram hier
                      Nog even foto van de onderkant:
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171230_105526.jpg
Vertoningen:1
Grootte:89,8 KB
ID:	1565112
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_112324.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,2 KB
ID:	1565113[ATTACH=CON
                        Nog even ter verduidelijking links de lichte (rond 260 gram) en rechts de zwaardere versie

                        Comment


                          Voor de liefhebbers; ze passen perfect in een leeg kratje bier

                          Comment


                            Is het label van de 2017-versie ook niet andersom t.o.v. de 2016-versie :

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	junks.jpg
Vertoningen:1
Grootte:194,8 KB
ID:	1565132

                            Comment


                              Comment


                                Zo te zien heb ik de 2017 versie, gelukkig! Het beloofde verbeterde voetje zit er bij mij helaas niet aan.. Achja kratje pils volstaat dus ook.

                                Comment

                                Working...
                                X