Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Helaas te lang getwijfeld. Kan deze nergens meer krijgen in de freakactie. Misschien heb ik later in het jaar geluk als de nieuwe voorraad binnen komt.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
      Helaas te lang getwijfeld. Kan deze nergens meer krijgen in de freakactie. Misschien heb ik later in het jaar geluk als de nieuwe voorraad binnen komt.
      Ik weet niet waar je woont, maar bij een freakactie van een winkel in Zoetermeer, is hij nog steeds verkrijgbaar.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik weet niet waar je woont, maar bij een freakactie van een winkel in Zoetermeer, is hij nog steeds verkrijgbaar.
        Bij de winkel uit rijssen/nijverdal staan ook nog kartonnen

        Comment


          Ze hebben er nog maar 1 op voorraad in Rijssen. Als je er twee wilt bestellen zegt ie onvoldoende voorraad. Snel snel snel Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1db7dbc47f31a9330aa89e0562ace1c4.jpg
Vertoningen:1
Grootte:71,5 KB
ID:	1571722

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
            Ze hebben er nog maar 1 op voorraad in Rijssen. Als je er twee wilt bestellen zegt ie onvoldoende voorraad. Snel snel snel [ATTACH=CONFIG]44622[/ATTACH]
            Zoetermeer nog 14, don t worry
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Supermooi potje, ik weet niet welke ik mooier vond, deze of de Wicked Warlock. Ik had ze aan elkaar verbonden dus goed te vergelijken, hopelijk volgend jaar weer!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                Helaas te lang getwijfeld. Kan deze nergens meer krijgen in de freakactie. Misschien heb ik later in het jaar geluk als de nieuwe voorraad binnen komt.
                Kijk even bij huizen )

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
                  Kijk even bij huizen )
                  Zag ze daar al voorbij komen. Ligt voor mij helaas te veel uit de richting. Ik denk dat ze dit jaar ook nog wel terugkomen bij de verkooppunten in het noorden

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                    Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. 12 stuks tegelijk geschoten, heerlijk stukje geweld voor een betaalbare prijs!

                    Dit is het eerste filmpje dat ik zie van dit product waar ik 'm nou juist niet zo denderend vind, zeker omdat het ook nog eens per 12 is. Vooral als ik een ander filmpje van jou zie met het buurtassortiment en die spreiding is echt vele malen groter. Terwijl normaal gesproken deze cake prima kan meten met 30mm cakes, lijkt het in dit geval niet.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Dit is het eerste filmpje dat ik zie van dit product waar ik 'm nou juist niet zo denderend vind, zeker omdat het ook nog eens per 12 is. Vooral als ik een ander filmpje van jou zie met het buurtassortiment en die spreiding is echt vele malen groter. Terwijl normaal gesproken deze cake prima kan meten met 30mm cakes, lijkt het in dit geval niet.
                      Het buurtassortiment vind ik zelf ook beter qua uitwerkingen. Echter is dat, zoals je zelf ook terecht opmerkt, 30mm. Daarnaast zijn de buurtassortiment cakes in freakacties te krijgen voor 10á15 euro per stuk, de monsterride veelal onder de 7 a 8 euro. Dat verschil zie je dan ook wel duidelijk.

                      Echter is het per stuk een geweldige cake. Maar per 12 is het misschien wat gewoontjes terwijl je met zo'n grote hoeveelheid wat meer spektakel verwacht.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        8 tegelijk, niet verkeerd toch...

                        Comment


                          Heel mooi gedaan jakhal, wat een enorme topper blijft dit nog. Zo per 8 helemaal een feest natuurlijk.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Komt op bovenstaande film van Jakhal toch wel erg fijn over, een stuk helderder beeld dan van mijn eigen film. Deze cake moet er dan toch ook maar weer komen dit jaar, in een grote hoeveelheid
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Blijft een toppertje
                              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                              Comment


                                https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                                Comment

                                Working...
                                X