Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooi cake staat stabiel en grote effecten. toppertje

    Comment


      Mijn stookmaat had hem ook! Budgettopper!

      Comment


        Ook deze cake was weer van de partij bij mij en wel een doos vol. Heb deze 4x geschoten in het 18:00 project en later per 12 tussendoor. Wat een geweld geven deze kleine bakkies. In de 2018batch zat er zelfs wat crackling bij. De beste kleine losse cake voor mij!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Inderdaad, 2018 batch had naast een zakje zand inderdaad een klein beetje crackling in een boeket. Wat mij betreft een toevoeging waarmee hij alleen maar beter wordt. En het was al zo'n topper!
          Niks meer aan veranderen!

          Comment


            Dat Chinese zand gaf wel een hoop troep op de tegels zeg. Dat ga ik nog wel een paar weken zien. Maar verder heb ik echt helemaal niets te klagen over deze toppers. Voor een paar euro een cake kopen zal ik niet zo snel doen maar omdat deze vorig jaar de prijs hier op het forum heeft gewonnen heb ik deze 6 maal aangeschaft.
            Ik had er meer moeten kopen! Wat een geweldenaren waren dit. Klein maar fijn.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
              Inderdaad, 2018 batch had naast een zakje zand

              Ja mijn vrouw had opeens een zakje zand in haar handen en ik vroeg mij al af waar ze dat vandaan had. Bij deze dus opgelost, thnx
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                tja, om eerlijk te zijn denk ik dat deze zelfs met de positieve reacties hierboven, nog te weinig eer krijgt. Deze cake kan prima om 00.00 en is enorm budgetvriendelijk!

                Comment


                  Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. 12 stuks tegelijk geschoten, heerlijk stukje geweld voor een betaalbare prijs!

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Van mij had geen crackling?

                    Comment


                      Die van mij niet hoor

                      Comment


                        Stookmaatje had deze mee genomen en hebben mij aangenaam verrast

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                          Inderdaad, 2018 batch had naast een zakje zand inderdaad een klein beetje crackling in een boeket. Wat mij betreft een toevoeging waarmee hij alleen maar beter wordt. En het was al zo'n topper!
                          Niks meer aan veranderen!
                          Van mij niet

                          Comment


                            Dat heb je nu al 3x gezegd wss had je een 2017 versie.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                              Dat heb je nu al 3x gezegd wss had je een 2017 versie.
                              Het is maar dat je het weet
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Het is maar dat je het weet
                                Zou kunnen, maar zat wel een zakje zand in
                                Laatst aangepast door PyroFreaqz; 6 January 2019, 20:04. Reden: Spelling

                                Comment

                                Working...
                                X