Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leaping Lions

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
    Man wat had deze cake hoog op me verlanglijst gestaan als die alleen maar multicolor dahlia had geschoten. Nog steeds leuke cake maar misschien niet meer voor mij
    Goh dit is wel een heel duidelijk standpunt met de woorden had en misschien

    ik zelf heb geen moeite met de cracling en vind deze waaier in totaliteit een goede voldoende scoren, nu afwachten of de kleuren straks in het echt ook zo vet zijn....
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Mijn filmpje:

      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Op het filmpje lijken het 15 shots

        Comment


          #19
          hij begon goed maar daarna ging het gelijk weer mis want we hebben al zo veel goud bakken .
          kijk een goeie goud bak is niks mis mee .
          maar die overkill dat is zo zonde .
          goud word op deze manier alleen maar saai .
          erg jammer .
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #20
            voorstel aan vuurwerkmania ruk deze cake uitelkaar maak hem met die prachtige kleuren en maak er 1 met dat goud ik vind dit zonde van de prachtige kleuren!
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              #21
              Wooow die kleuren!
              Daar moet inderdaad een solo cake van komen. Geweldig!

              Comment


                #22
                Zeer mooie cake, komt op de lijst!

                Comment


                  #23
                  Hierbij het filmpje van hunzelf.
                  Denk dat het 2 tegelijk zijn

                  Comment


                    #24
                    Prachtige waaier. Vooral die eerste rijen, wauw! Ik heb hem toch maar besteld. Reuze benieuwd naar!

                    Comment


                      #25
                      Ondanks dat m'n filmwerk niet fantastisch was vond ik deze waaier dat ook niet. Beetje een rommeltje en de mooie kleuren zag ik ook niet direct. Net als dat het een na laatste effect uit de sample niet in de productie te zien is

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                        Ondanks dat m'n filmwerk niet fantastisch was vond ik deze waaier dat ook niet. Beetje een rommeltje en de mooie kleuren zag ik ook niet direct. Net als dat het een na laatste effect uit de sample niet in de productie te zien is

                        Wat een ramp is dit geworden zeg.. het origineel was zomooi!
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #27
                          Is er niet echt beter op geworden inderdaad zonde.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #28
                            De boeketten zijn wel heel zielig geworden. Dealers worden op een winkeliersdemo lekker gemaakt, om vervolgems afgescheept te worden met deze flutbak. Enkel de gekleurde schoten was nog wel aardig geweest, maar wat erna komt is echt not done.

                            Comment


                              #29
                              Is dit serieus hetzelfde product als op de winkeliersdemo? Heb deze besteld op basis van die demo, maar wat ik nu zie lijkt daar in de verste verte niet op....wat een slechte zaak.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
                                Is dit serieus hetzelfde product als op de winkeliersdemo? Heb deze besteld op basis van die demo, maar wat ik nu zie lijkt daar in de verste verte niet op....wat een slechte zaak.
                                Dan zou ik snel mailen dat je een ander product wil of je geld terug

                                Comment

                                Working...
                                X