Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebellious Rocker Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Helemaal mee eens. Eén van de mooiste "composities" die we hebben gehad, en nu die er uit gaat voor idiote prijzen te krijgen. Scoren nu het nog kan.

    Comment


      #92


      Ik vond dit filmpje op youtube van afgelopen jaarwisseling, volgens mij stond deze niet op de forum.
      Bron: vuurwerkteam dorgelo

      Comment


        #93
        Nog steeds een aanrader? Wil hem gaan gebruiken voor mijn finale... In combinatie met 2x special #5 en 3x special #4 aansluitend 12x HL16. Zal dit lekker uitpakken.

        Heb hem trouwens gezien voor € 65,-.
        #LaatOnsVieren.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
          Nog steeds een aanrader? Wil hem gaan gebruiken voor mijn finale... In combinatie met 2x special #5 en 3x special #4 aansluitend 12x HL16. Zal dit lekker uitpakken.

          Heb hem trouwens gezien voor € 65,-.
          Voor die prijs meepakken is een koopje.

          Comment


            #95
            65 euro is inderdaad een mooie aanbieding!

            Comment


              #96
              Weggeefprijs. Ik zou 'm subiet een 2e x nemen, wat ik normaal maar zelden die.

              Comment


                #97
                Vind het een zeer veelzijdige box. Helemaal mee eens met het bovenstaande, een mooie combinatie en een prima opbouw. Blij dat ik hem dit jaar heb.

                Comment


                  #98
                  Net besteld voor 65 euro.Voor dat geld is dit een fantastische box zo te zien!

                  Comment


                    #99
                    Lastig, lastig, nu in augustus al. Rebellious Rocker Box, Genius Box of The Rave Box...

                    Comment


                      Bij deze nog wat beelden bij ons uit de straat..topper van een box in mijn ogen.
                      Ik stond er 30meter vandaan.

                      Comment


                        Deze staat elke jaar weer in het wens lijstje wellicht dit jaar toch de knoop doorhakken.

                        Comment


                          Dit was inderdaad weer een zeer geslaagde box van Vuurwerkmania.

                          Voor de geďnteresseerden heb ik nog een filmpje van alleen het product om een impressie te krijgen van bijvoorbeeld de omvang.

                          Bij deze:

                          Comment


                            Best een flinke doos dus! Toevallig ook nog een straatfilmpje gemaakt Subarashii?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                              Best een flinke doos dus! Toevallig ook nog een straatfilmpje gemaakt Subarashii?
                              Nee helaas .... Mijn gear liet me in de steek.

                              Maar ik kan zeggen dat hij zeker niet tegen viel . Maar nogmaals, blijft een kwestie van smaak.

                              Comment


                                Vind persoonlijk de boeketten niet echt bijzonder

                                Comment

                                Working...
                                X