Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nano Shot 360'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Klopt. Een compound mag maximaal 2 kg bevatten, deze bak bevat 5kg. Dit moeten dus 3 compounds zijn!
    Als het een compound is wel ja, maar is dat zo...?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
      Als het een compound is wel ja, maar is dat zo...?
      Verrek Erwin, je hebt gelijk. Deze staat niet onder compound bij Vuurwerkmania. Ik ging daar even vanuit afgaande op de post waar ik op reageerde. Dit is gewoon een box met losse cakes inderdaad. Sorry!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Heb deze ook besteld , twijfelde lang tussen de tournement box of deze . Uiteindelijk toch voor deze gekozen ondat ik deze iets meer variatie vind hebben . En de tournement box is geen compound dus je moet twaalf cakes doorlussen ipv 3 bij deze compound box. Duurdste stuk vuurwerk wat ik ooit gekocht heb

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          Heb deze ook besteld , twijfelde lang tussen de tournement box of deze . Uiteindelijk toch voor deze gekozen ondat ik deze iets meer variatie vind hebben . En de tournement box is geen compound dus je moet twaalf cakes doorlussen ipv 3 bij deze compound box. Duurdste stuk vuurwerk wat ik ooit gekocht heb
          Dit is geen compound? Dus alsnog 10 cakes doorlonten
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
            Dit is geen compound? Dus alsnog 10 cakes doorlonten
            Hoe kom je aan deze info

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
              Hoe kom je aan deze info
              Zie post #32

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                Zie post #32
                Volgens mn vuurwerk dealer is dit wel zeker compound 3 compounds namelijk..

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                  Volgens mn vuurwerk dealer is dit wel zeker compound 3 compounds namelijk..
                  Dan is jou dealer slecht geïnformeerd

                  Comment


                    #39
                    Of het is 1 groot mysterie

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Verrek Erwin, je hebt gelijk. Deze staat niet onder compound bij Vuurwerkmania. Ik ging daar even vanuit afgaande op de post waar ik op reageerde. Dit is gewoon een box met losse cakes inderdaad. Sorry!
                      Dat zegt niet alles. De Collion Thunder bestaat ook uit 2 compounds en staat ook niet onder de compounds op de site van VWMania

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                        Dat zegt niet alles. De Collion Thunder bestaat ook uit 2 compounds en staat ook niet onder de compounds op de site van VWMania
                        Euhm, dat staat 'ie wel... zie https://www.vuurwerkmania.nl/assortiment/compound.html/
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #42
                          Hoe kan dit maar 20 kg wegen met 25 mm. 2 Transbombers (8 cakes) wegen zo'n 28 kg. Deze box zou dan (mits alle tubes 25 mm zijn) zo rond de 35kg moeten wegen.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                            Hoe kan dit maar 20 kg wegen met 25 mm. 2 Transbombers (8 cakes) wegen zo'n 28 kg. Deze box zou dan (mits alle tubes 25 mm zijn) zo rond de 35kg moeten wegen.
                            Een 100 shots 30mm blokje ( of 144 shots 25mm ) weegt geloof ik maximaal 12KG. Heeft ook te maken met hoe erg verzwaard een cake is. Soms weegt een cake daardoor echt veel en soms dus een stuk minder.

                            Comment


                              #44
                              vandaag één kunnen kopen voor een mooie prijsje bij een bevriende dealer. Ben zeer benieuwd of hij de verwachtingen waar gaat maken.

                              Comment


                                #45
                                Zeker wel een lekkere box ,..mis alleen de echte eindfinale..als je zoveel shots in box stopt kun je er ook vast een dikke finale laten uitknallen...����

                                Comment

                                Working...
                                X