Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collision Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Als er dit jaar al iets enigszins op tijd binnenkomt, dan wordt het vast rond de 9e geschoten. Dan zijn er de meeste demo´s! Maar je hoort overal dat de producten pas halverwege december binnenkomen.
    We gaan het allemaal wel zien hoe en wat. Hopen dat die beetje droog is en niet zeik nat als de escape from hell

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
      We gaan het allemaal wel zien hoe en wat. Hopen dat die beetje droog is en niet zeik nat als de escape from hell
      Als het zeiknat is dan zou ik het lekker bewaren tot volgend jaar. Anders is het puur weggegooid geld natuurlijk.

      Ook ik ben zeer benieuwd naar deze cakebox, het heeft voor mij meer potentie dan de Supernaut 1 van Funke doordat ze hier enkel 25mm gebruiken als ik het goed heb.

      Comment


        2 Besteld met de bulkactie van VWM dat word per 2 schieten dus! ben benieuwd wat voor chaos dit word in de straat

        Comment


          Zouden jullie deze voor af na de transbomber afsteken? Ik kan maar geen besluit nemen over deze volgorde
          https://youtu.be/SxxMgCgu2do

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
            Zouden jullie deze voor af na de transbomber afsteken? Ik kan maar geen besluit nemen over deze volgorde
            Na de transbomber for sure, heb zelf de rumble in the jungle, is een soort gelijk opbouwende cake als de transbomber, maar ga de collision erna doen. Toch net wat meer geweld en variatie qua effecten naar mijn mening
            Laatst aangepast door Havoc-NL; 3 December 2017, 15:58.

            Comment


              In een filmpje van de showroom van Tuinmani is de doos goed in beeld, had ‘m stiekem iets groter verwacht maar zegt niks natuurlijk.

              https://youtu.be/SxxMgCgu2do

              Comment


                Nou ik vind het alsnog een flink doosje hoor! Ik heb een idee dat dit op de topper wordt van 2017, of juist een flopper ( makke burst/salutes voor afkeur ). Ik durf het risico helaas echt niet te nemen, dit is bijna heel m'n budget. En de kans om de productie nog op een demo te zien met alle leveringsproblemen, is heel klein.

                Comment


                  Ik ben net ook even bij Tuinmani geweest en op dummy staat 2/1 dus ben bang dat het het zelfde truckje als dat ze bij bijvoorbeeld de Rebellious Rocker doen door de omdoos met 2 verkoopunits als dummy neer te zetten.

                  MAARRRRRR in de folder staat: 2x125 schots en 4kg kruit.

                  Best verwarrend maar mijn conclusie is dat er in de doos 2 compounds zitten. En dat de getoonde dummy wel gewoon 1 verkoopunit is.

                  Heb de vraag in ieder geval even uitgezet bij Mania voor de zekerheid
                  Laatst aangepast door erwinthb; 6 December 2017, 11:45.

                  Comment


                    Wat maakt de grote nou uit? Gaat toch om de inhoud. De box weegt 23kg en er zit bijna 4kg kruit in.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                      Wat maakt de grote nou uit? Gaat toch om de inhoud. De box weegt 23kg en er zit bijna 4kg kruit in.
                      Bijna 3KG bedoel je, er zit 2992 gram kruit in.

                      Comment


                        Grootte is idd niet belangrijkste maar verslikt je niet in de marketing gewichten/afmetingen ;-)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Bijna 3KG bedoel je, er zit 2992 gram kruit in.
                          Ik heb in een folder net zien staan 3988.

                          Nou dan is de inhoud ook niet duidelijk. Dan heb ik niks gezegd.

                          Comment


                            Kortom even reactie van Mania afwachten ;-)

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                              Grootte is idd niet belangrijkste
                              het gaat om de dikte


                              dikke uitwerkingen

                              Comment


                                Kon het ondanks het gebrek aan demofilms niet laten deze te bestellen. Wat een heerlijke bak en hier voegt een cakebox echt iets toe, een mooie complete show. Hopelijk gaan we deze nog tegenkomen op een demo en anders zien we t wel, wordt vast gefilmd!
                                https://www.youtube.com/simansays

                                Comment

                                Working...
                                X