Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind hem wel heel erg dik hoor, wat een ding.
    Geen geouwehoer met doorlonten, geen vertraging. Hopelijk volgens jaar overal te krijgen met een goede prijs.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Maar als ik goed begrijp dus afgelopen jaar in het illigale circuit voorhanden geweest..

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
        Maar als ik goed begrijp dus afgelopen jaar in het illigale circuit voorhanden geweest..
        Dat maak jij er nu van haha

        Comment


          Zit in de testfase zullen we maar zeggen!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door rommetje Bekijk bericht


            Dit is exact dezelfde doos als de 1.2'' Giga Compound. Heb hem zelf live meegemaakt.
            Duurde in totaal 5 minuten was iets wat te laat met filmen
            en dit komt dit jaar legaal bij ons op de markt?

            Comment


              https://youtu.be/M8I3EDBeAEk Kwam nog een filmpje tegen. Waarom eigenlijk de naam van een illegale bak? De uitwerking ziet er goed uit, al is het wel veel van hetzelfde.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                en dit komt dit jaar legaal bij ons op de markt?
                Dat zijn ze van plan ja weet alleen niet hoe ze het willen doen..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                  https://youtu.be/M8I3EDBeAEk Kwam nog een filmpje tegen. Waarom eigenlijk de naam van een illegale bak? De uitwerking ziet er goed uit, al is het wel veel van hetzelfde.
                  Ik ken geen illegale bak hoor die zo heet
                  Het past natuurlijk wel in het rijtje van Escape from Hell, Bad A## Box enz.
                  Als je geen 100sh koopt van Mania is dit wellicht wel een optie. Ik zie namelijk de cakes uit oa de Psycho Box en de Rubmle in the jungle voorbij komen.
                  https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                    Nog 1:

                    Toch wel een dikke bak hoor. Of ie zo door de keuring van NL komt weet ik niet. Of dit moeten gepimpte samples zijn.

                    Hopen dat hij dan in DE word aangeboden aangezien VWmania daar ook actief is.

                    Hopelijk ook voor een schappelijke prijs rond de 300-400 euro. Dan pas word het pas echt interessant.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Ziet er absoluut niet verkeerd uit, maar wel wat ééntonig qua effecten.
                      Op 2/3e komen alle effecten van het begin weer terug, waardoor je net lijkt te kijken naar een nieuwe, 2e bak.

                      Van mij had de finale ook iets dikker gemogen.

                      Last but not least, hoe ga je 75kg krijgen? Dat zullen 3 boxen worden, loopt ie dan nog steeds zo netjes over. En als het 3 boxen zijn, laat de 3e dan maar achter want die is nagenoeg gelijk aan de 1e ;)

                      Comment


                        Met het rubro doorlontsysteem kan deze box best in drie delen, en tegen elkaar gezet worden
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Misschien ook wel grappig om los te schieten of per 2 of 3. Is een keer wat anders dan de kartonnen big19

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                            Met het rubro doorlontsysteem kan deze box best in drie delen, en tegen elkaar gezet worden
                            Alles kan, maar vergt wel wat voorbereiding dan uiteraard ;)

                            Comment


                              Alles valt of staat met de prijs, voor een 250 a 300 euro, dus zo rond de 15 euro per cake. Kan ik er zo maar 2 of 3 op me lijstje zetten. Istie duurder dan knoop ik zelf wel wat aanmekaar.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                Ik gok dat deze op ong 375-425 uitkomt
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X