Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
    Benieuwd naar deze, voor het eerst en waarschijnlijk het laatst.
    Daar was ik ook benieuwd naar. Heb toch zeker geen spijt ervan gehad. Lekker veel schoten, harde burst.

    Wat is het mooiste werk?

    Comment


      Is deze ergens geschoten op een demo?
      Scorpion FW

      Comment


        Alles is volgens mij restvoorraad, dus bekende en goede kwaliteit.

        Comment


          Klein foutje, ging bijna helemaal all at once

          Comment


            Had er twee, ook per twee geschoten, de ene ging duidelijk wat vlotter dan de ander. Manier waarop de lontjes geplaatst zijn op de cake's zorgt voor een snellere kans op vonkoverslag. Verder wel een hele mooie box en zeker voor de prijzen waarvoor deze te krijgen is. Jammer dat het een uitloop product is.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              Aangezien mijn Cracker Fountains niet waren geleverd bij Valk mocht ik wat anders uitzoeken voor 15 euro. Gekozen voor een Rumble in the Jungle voor 45. Kreeg nog een tientje korting van Valk dus kon deze box voor 35 euro meenemen. Voor deze prijs natuurlijk geweldig. Blijft een leuke bak vind ik

              Comment


                Echt een leuke bak, maar wel met freakkorting, 100e zou ik er niet voor over hebben maar voor 65e haal je echt wel iets tofs in huis. Zag het bij mij ook al misgaan met de lontjes heb ze dus achter elkaar gezet en dat ging prima, liep daardoor prachtig door en de laatste cake blijft genieten.

                Comment

                Working...
                X