Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    2017 versie die 99% hier zal krijgen is 30% minder goed...
    Dat is ook de reden waarom ik niet zo happig was om deze dit jaar te bestellen. Ik wacht wel een jaartje en hoor het wel als de 2018 versie weer top is. Tuurlijk, de wind speelde ook wel een rol vorig jaar. Maar je ziet alsnog dat ie gewoon minder is.

    Comment


      Zat door m'n foto's te bladeren en zag dat ik deze vorig jaar gehad heb. Was het echt vergeten dus heeft geen indruk gemaakt (maar gelukkig dus ook niet in negatieve zin).

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171228_213945.jpg
Vertoningen:1
Grootte:135,1 KB
ID:	1564946
      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
        Zou het vorig jaar ook met de late levering te maken gehad kunnen hebben (vocht) of was dat niet van toepassing op deze box ? Had hem vorig jaar ook ( geen film helaas) maar weet het produktie jaar niet. Was kwalitatief wel in orde ...
        Kan zeker. Maar ook de verwachting kan meespelen hoor. Stel dat je heel erg veel verwacht van de box....dan kan die alsnog wat tegenvallen..

        Comment


          Gefilmd bij Mooij Rijnsburg gisteren:

          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            Komt er mooi uit, de laatste cake lijkt gepikt van Transbomber? Dacht dat dat een ander effect was. Of is dit de nieuwe 2018 batch?
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
              Komt er mooi uit, de laatste cake lijkt gepikt van Transbomber? Dacht dat dat een ander effect was. Of is dit de nieuwe 2018 batch?
              Ziet er inderdaad anders uit, meer als de Transbomber. Laatste cake lijkt ook iets minder snel geschoten. dan voorheen. Maakt mij vooralsnog niet uit, dit is ook wel geinig.

              Comment


                Als dit de 2018 versie is , laat ik hem mooi staan. Batch 2016 had hele felle blinkers die lang bleven hangen, op bovenstaand filmpje zie ik amper blinkers.

                Comment


                  tegenvaller heb deze ook besteld hij lijkt me compleet anders als voorgaande jaren vooral de laatste all at once cake lijkt vervangen bah

                  Comment


                    Och ik vind hem wel top hoor!

                    Comment


                      Laatste cake is dezelfde als van de transbomber nu? Ik vind de fiklm van DarkSoul ook niet heel indrukwekkend maar nog steeds een aardige box als je ook rekening houd met de wind.

                      Leuke box dus voor 100 euro. En met een lagere freakprijs ook geen miskoop denk ik!

                      Comment


                        Voor menig prijs in freakacties mogen we natuurlijk niet zeuren, omdat hij minder populair als de Transbomber is kwam ik hem vaak voor een lagere prijs tegen.

                        Als hij zoals het filmpje van Darksoul staat te knallen bij mij voor de prijs die ik ervoor betaald heb (€57,50) dan hoor je mij niet klagen .
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          Het zou mij niks verbazen als het gewoon een fout is met die laatste cake. We hebben het vaker gezien dat er met Rubro en Mania wat dingen door elkaar gehaald worden. Ik vind hem goed overkomen en helemaal voor de prijzen waar die voor te krijgen is/was.

                          Comment


                            57,50 is wel een hele mooie prijs!
                            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                            Voor menig prijs in freakacties mogen we natuurlijk niet zeuren, omdat hij minder populair als de Transbomber is kwam ik hem vaak voor een lagere prijs tegen.

                            Als hij zoals het filmpje van Darksoul staat te knallen bij mij voor de prijs die ik ervoor betaald heb (€57,50) dan hoor je mij niet klagen .

                            Comment


                              De box is inderdaad flink verandert. De eerste jaren hadden cake 1 en 3 nog felle blinkers, deze lijken nu te zijn vervangen door blinkers die minder lang doorbranden. De laatste cake is ook anders, maar nog zeker niet slecht. Voor de prijs waar die voor word aangeboden zeker geen slechte bak hoor, maar wel anders dan hij eerst was.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                                De box is inderdaad flink verandert. De eerste jaren hadden cake 1 en 3 nog felle blinkers, deze lijken nu te zijn vervangen door blinkers die minder lang doorbranden. De laatste cake is ook anders, maar nog zeker niet slecht. Voor de prijs waar die voor word aangeboden zeker geen slechte bak hoor, maar wel anders dan hij eerst was.
                                ik vond de laatste cake eigenlijk het hoogte punt van deze box omdat ie alles eruit ramde dat lijkt nu een stuk langzamer en zoals boven genoemd is cake 1 en 2 stukken minder jammer . heb hem al in de bestelling we zullen het izen

                                Comment

                                Working...
                                X