Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Golden Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    Wat ik bedoelde te zeggen is dat het china filmpje wel erg optimistisch is. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo. Ik wil niet weer een hele discussie opwerpen over samples etc. Maar dat bedoelde ik te zeggen met dat ik denk dat dit niet 1.2 inch is. Als blijkt dat ik ernaast zit na oud en nieuw dan ben ik de eerste die mijn excuses aanbiedt en dan ben ik ook de eerste die deze box voor het jaar erna besteld. ;-)
    greetzz
    Welk China-filmpje want dit zijn allemaal video's gemaakt tijdens de Dealer Avond hier in NL?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Ik bedoel het filmpje in de openingspost. Wat ik met china filmpje bedoel is dat het een kans heeft om af te wijken van de werkelijkheid. Mijn excuses, als het hier in nederland opgenomen is dan is het geen china filmpje.
      Maar mijn punt blijft staan. Ik zal mijn post iig aanpassen.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
        Ik bedoel het filmpje in de openingspost. Wat ik met china filmpje bedoel is dat het een kans heeft om af tewijken van de werkelijkheid. Mijn excuses, als het hier in nederland opgenomen is dan is het geen china filmpje.
        Maar mijn punt blijft staan. Ik zal mijn post iig aanpassen.
        greetzz
        Dat is het filmpje van de demo van vorige maand.
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #19
          hoe presteerde deze tov een imortal gold

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
            hoe presteerde deze tov een imortal gold
            Super goed, ik zeg musthave en een jaar geen Immortal Gold te kopen.
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #21
              Ik denk dat je hiermee wel de show steelt in de straat. Dit is echt een beauty!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                Wat ik bedoelde te zeggen is dat het filmpje in de openingspost wel erg optimistisch is. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo. Ik wil niet weer een hele discussie opwerpen over samples etc. Maar dat bedoelde ik te zeggen met dat ik denk dat dit niet 1.2 inch is. Als blijkt dat ik ernaast zit na oud en nieuw dan ben ik de eerste die mijn excuses aanbiedt en dan ben ik ook de eerste die deze box voor het jaar erna besteld. ;-)
                greetzz
                Je argwaan is niet ongegrond. Op deze demo waren alle nieuwe producten van enorm hoge kwaliteit terwijl alle oudere producten net een tandje minder waren(maar zeker goed genoeg). Dus ze hebben óf betere fabrieken gevonden óf wel hele dikke samples gebruikt.

                We gaan het zien op 31 december. Als het echt zo goed is haal ik volgend jaar heel veel vuurwerkmania. Als het allemaal toch tegenvalt dan haal ik er niks meer van.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                  Je argwaan is niet ongegrond. Op deze demo waren alle nieuwe producten van enorm hoge kwaliteit terwijl alle oudere producten net een tandje minder waren(maar zeker goed genoeg). Dus ze hebben óf betere fabrieken gevonden óf wel hele dikke samples gebruikt.

                  We gaan het zien op 31 december. Als het echt zo goed is haal ik volgend jaar heel veel vuurwerkmania. Als het allemaal toch tegenvalt dan haal ik er niks meer van.
                  De bruine boxen vallen eigenlijk nooit tegen van Rubro en Mania. Deze zijn allemaal maximaal gevuld. De goedkopere "budget"boxen, vaak ook met een labeltje vallen vaak tegen is mijn ervaring. Dus met deze box komt het helemaal goed.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    En denk dat het voor de kortings prijs 98.50 euro.s het sowieso niet kan tegen vallen. 2 cakes lijken ook wel op de imortal. Zowat drie kwart van de cake- Als die even goed is wat denk ik gezien de link mania en rubro wel goed zou kunnen ben ik al blij.

                    Comment


                      #25
                      98 euro is gewoon een mooie prijs. Ik heb de Immortal Gold nooit lager dan 95 euro gezien, dus een prima aanbieding toch?

                      Comment


                        #26
                        toch maar besteld voor 97.30 vind de samen stelling top. nu hopen dat de kwaliteit ook aardig goed is. al verwacht ik die tails wel minder dik wit

                        Comment


                          #27
                          Bij Tosch gezien. Beschrijving: ongelovelijk!

                          Laatst aangepast door Fireworksfamily123; 6 November 2016, 23:24.

                          Comment


                            #28
                            Woow, dat ziet er echt gruwelijk uit inderdaad! Baal er nu wel een klein beetje van dat ik 'm heb laten staan vorige week...
                            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              #29
                              Dikke vette bak. Of het een sample is laat ik even in het midden. Prachtig ding.

                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                #30
                                Tja ik twijfel hij ramt wel heerlijk door

                                Comment

                                Working...
                                X