Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Golden Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze had ik nog over van vorig jaar. Hij blijft echt geweldig gewoon. Dit keer was het de compound versie, dus zelf doorlonten was niet nodig.
    Het blijft toch een heerlijke box, harde dreunen en grote gouden boeketten. Volgend jaar maar weer aanschaffen.

    Comment


      Zou deze voor het eerst hebben dit jaar en toen kwam het verbod. Toch stond ie dit jaar te vlammen. Geweldige box vooral de palm effecten waren echt heel dik.
      Eigen telefoon vergeten op record te drukken dus moet het doen met een gecomprimeerd filmpje verkregen via whatsapp:

      Comment


        Ook dit is weer een geweldige cakebox van Vuurwerkmania

        Hier een filmpje waar deze tegelijk gaat met de Rubro Immortal Gold:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Knalka Bekijk bericht
          Zou deze voor het eerst hebben dit jaar en toen kwam het verbod. Toch stond ie dit jaar te vlammen. Geweldige box vooral de palm effecten waren echt heel dik.
          Eigen telefoon vergeten op record te drukken dus moet het doen met een gecomprimeerd filmpje verkregen via whatsapp:
          Mag ik je een tip geven film voortaan hortizontaal

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door GewoonMarco Bekijk bericht
            Ook dit is weer een geweldige cakebox van Vuurwerkmania

            Hier een filmpje waar deze tegelijk gaat met de Rubro Immortal Gold:

            Ik ben blij dat ik de golden illusion in bestelling heb staan. Deze presteert naar mijn mening een stuk beter op dit filmpje! Thanks for sharing!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
              Mag ik je een tip geven film voortaan hortizontaal
              Zoals je kunt lezen is het niet mijn filmpje

              Comment



                Hele mooie sierlijke box, tempo had wel iets hoger gemogen.
                Klapchi

                Comment


                  Een hele mooie cakebox met een dikke burst en brede boeketten.

                  Die goud met blauwe boeketten in het begin vond ik erg goed.

                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment




                    Van te voren vrij hoge verwachtingen: Goud met blauw is immers mijn favoriete effect. De combinatie van het tempo, de wind en deze box viel mij toch wat tegen.

                    Comment


                      Gezien voor €175,- bij mijn dealer. Weet nog niet of dat de 2022 prijs is, maar mocht dat het geval zijn; too much voor wat je krijgt. Overal is een grens. Bij mij ligt die op €140,-, wat de adviesprijs was voor bakken zoals deze en de Rubro Immortal Gold geloof ik.

                      Comment


                        Immortal gold is al jaren 179,95 adviesprijs en de golden illusion 175 euro en dan heb ik het over 2019 en verder terug.. of ze er ook echt voor verkocht zijn is een andere discussie

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
                          Immortal gold is al jaren 179,95 adviesprijs en de golden illusion 175 euro en dan heb ik het over 2019 en verder terug.. of ze er ook echt voor verkocht zijn is een andere discussie
                          Je kon IG vinden voor 65 euro. Heb ik nu nog niet gezien.
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            De Golden Illusion heb ik zelf niet goedkoper gezien dan 75-80 euro. Maar ook al in 2020 was deze vaak rond de 100 euro.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              voor €120 zou ik hem nog nemen. Ik waardeer 100 shots 30mm blokken niet echt genoeg om er 150 ofzo voor uit te reiken maar ik denk dat ik die mentaliteit moet veranderen

                              Comment


                                Adviesprijs is 175,- dit jaar en voorverkoopprijs 149,-

                                Comment

                                Working...
                                X