Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Golden Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind deze en de immortal gold allebei heel dik. Heb altijd de immortal gold in het assortiment.
    Misschien deze dit jaar ook eens in een goede freak actie meenemen. Filmpjes zien er goed uit.
    Overigens is de Immortal gold nu 80 euro in het hoge noorden.

    Comment


      ik ga vanwege de prijs ook altijd voor immortal gold, scheelt al snel.15 euro.

      Comment


        Ook besteld dit jaar, lichte voorkeur naar deze t.o.v. Immortal.
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          Deze ook besteld, voor 77 euro. Prachtig.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
            Deze ook besteld, voor 77 euro. Prachtig.

            Ik ook, stond al jaren op mijn lijst en nu is hij er eindelijk bij
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
              Deze ook besteld, voor 77 euro. Prachtig.
              Dat is een uitermate mooie prijs voor deze box zeg! Waar als ik vragen mag? Dit jaar komt de Golden Illusion niet overigens. Heb de Immortal Special van Katan al, soortgelijke box volgens mij. Maar volgend jaar staat deze alvast hoog op het lijstje.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
                Dat is een uitermate mooie prijs voor deze box zeg! Waar als ik vragen mag? Dit jaar komt de Golden Illusion niet overigens. Heb de Immortal Special van Katan al, soortgelijke box volgens mij. Maar volgend jaar staat deze alvast hoog op het lijstje.
                Bij een actie vorige week ergens in Pijnacker
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Bij een actie vorige week ergens in Pijnacker
                  Juist, filiaal Roosendaal van diezelfde shop inderdaad. Zelf zat ik te twijfelen tussen de Willow Mayhem van Magnum, 13 euro duurder waarschijnlijk, maar iets mooier. Toch maar voor de Golden Illusion gegaan, voor die 13 euro heb ik nog een leuke 4 a 500 grammer er bij.
                  Hoewel die Willow Mayhem er 2021-2022 misschien wel gaat komen.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Bij een actie vorige week ergens in Pijnacker
                    Dank, volgend jaar deze ook eens in de gaten houden, heeft een mooi aanbod met mooie acties...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Ik ook, stond al jaren op mijn lijst en nu is hij er eindelijk bij
                      Haha, hier ook!

                      Jaren lang een trouwe Immortal Gold fan, nu deze prachtbak maar eens proberen.
                      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Ben eigenlijk altijd voor de Imortal Gold gegaan, maar ga dit jaar eens voor deze denk ik. Erg dikke bak hoor, bedankt voor de films heren.
                        Niks ten nadele van de Golden Illusion die is namelijk super, echter zou ik voor de 1.2 willow mayhem gaan van Magnum laatste is nog dikker.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Ik ook, stond al jaren op mijn lijst en nu is hij er eindelijk bij
                          ga je geen spijt van krijgen, heb heb hem ook gehad echt een geweldige bak!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                            Niks ten nadele van de Golden Illusion die is namelijk super, echter zou ik voor de 1.2 willow mayhem gaan van Magnum laatste is nog dikker.
                            wel fors duurder dan de 75,- die hij was bij de nootdorpse seller

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                              wel fors duurder dan de 75,- die hij was bij de nootdorpse seller
                              Je bedoeld Pijnacker neem ik aan ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Je bedoeld Pijnacker neem ik aan ?
                                die bedoel ik idd, die 2 termen gaan vaak hand in hand

                                Comment

                                Working...
                                X