Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Bad #ss Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze net besteld voor een mooie prijs van 89 euro. Hopen dat deze net zo goed is als op
    De filmpjes daar ziet die er super uit.

    Comment


      Shit helemaal vergeten dat ik deze dit jaar nog moest bestellen. Als iemand deze nog ergens weet voor een mooi prijsje in het zuiden des lands then let me know!
      31/12 Knalle als een malle!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
        Shit helemaal vergeten dat ik deze dit jaar nog moest bestellen. Als iemand deze nog ergens weet voor een mooi prijsje in het zuiden des lands then let me know!
        In Steenbergen staat die nog voor 90 zo te zien.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
          Shit helemaal vergeten dat ik deze dit jaar nog moest bestellen. Als iemand deze nog ergens weet voor een mooi prijsje in het zuiden des lands then let me know!

          Anders ff de onvermijdelijke Mania kortingsactie afwachten. Die zit er vermoed ik ook binnenkort aan te komen.
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
            Anders ff de onvermijdelijke Mania kortingsactie afwachten. Die zit er vermoed ik ook binnenkort aan te komen.
            Bijna traditioneel innmiddels ja, zou iig zeker wachten!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
              Bijna traditioneel innmiddels ja, zou iig zeker wachten!

              ik zou hem voor 90 oppikken. meestal met een mania actie komt die op 110 uit.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                ik zou hem voor 90 oppikken. meestal met een mania actie komt die op 110 uit.
                Inderdaad. De prijzen staan al wel vrij volgens mij op de site van mania. Dus met wat rekenwerk bij verschillende percentages, kun je de korting al berekenen als het ware.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  Kloppen de prijzen wel? Sommige items lijken duurder t.o.v vorig jaar. Bv double Demolition is dit jaar €40,

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                    Kloppen de prijzen wel? Sommige items lijken duurder t.o.v vorig jaar. Bv double Demolition is dit jaar €40,
                    Als ik het zo zie zijn dit de "verkoopdagen"-prijze, dus zonder de online korting eraf.

                    Comment


                      deze uit het assortiment ofzo? zie hem niet meer op de vuurwerkmania site staan

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
                        deze uit het assortiment ofzo? zie hem niet meer op de vuurwerkmania site staan
                        Yups helaas wel! Nog wel bij dealers als restpartij/Outlet te vinden

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Overijssel Bekijk bericht
                          Hier ook een erg leuke box! Heeft me 150 euro gekost maar was echt het geld wel waard!
                          Ben ik nu zo blind of lijkt dit een andere versie? Ik zie geen Crackling Finale wat je bij de rest wel ziet.

                          Comment




                            Echt een super doos, mooie diverse effecten
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Is deze inmiddels een (dubbele) compound? Of nog steeds zelf in zijn geheel doorlonten?

                              Comment


                                Geheel doorlonten!

                                Was echt een bizarre topper dit!
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X