Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Escape from Hell 216’s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Met deze box zit het wel goed denk ik. Gewoon zodra je hem binnen hebt openmaken en batterijen laten drogen.

    Comment


      #92
      Het is inderdaad te hopen dat het goed zit en dat het vocht is. Zou echt een enorme flop zijn als dat niet zo is, anders vind ik het toch wel iets zonde van m'n geld .
      🧨

      Comment


        #93
        Zojuist contact gehad met vuurwerkmania . De cakebox was net voor de demo gelost
        Uit zee container. en de demo is halve wegen afgelast door te veel
        Wind

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door PyroTiel Bekijk bericht
          Zojuist contact gehad met vuurwerkmania . De cakebox was net voor de demo gelost
          Uit zee container. en de demo is halve wegen afgelast door te veel
          Wind
          Pffoee... Gelukkig maar! Last van vocht en wind dus als ik het goed begrijp.

          Comment


            #95
            Ik twijfel om hem er toch bij te nemen.. Kan me bijna niet voorstellen dat alle boxen van Mania het goed doen, behalve deze.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door pyr0 Bekijk bericht
              Ik twijfel om hem er toch bij te nemen.. Kan me bijna niet voorstellen dat alle boxen van Mania het goed doen, behalve deze.
              Als hij presteert als het productfilmpje, heb je voor mijn gevoel een van de mooiste en diverse cakeboxen van Nederland in je handen straks
              Gewoon doen, je krijgt er, als hij goed presteert, bij lange na geen spijt van!

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door PyroTiel Bekijk bericht
                Zojuist contact gehad met vuurwerkmania . De cakebox was net voor de demo gelost
                Uit zee container. en de demo is halve wegen afgelast door te veel
                Wind
                Fijn om te lezen. Top dat je contact heb gehad!
                🧨

                Comment


                  #98
                  Voor de nieuwsgierigen.. hierbij indeling
                  Van deze box.. vers uit container.. en
                  Ze zijn indd vochtig.. advies. Gelijk dag
                  1 ophalen en drooge warme plaats plaatsenKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161224_213327.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,8 KB
ID:	1560437

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door okkie Bekijk bericht
                    Voor de nieuwsgierigen.. hierbij indeling
                    Van deze box.. vers uit container.. en
                    Ze zijn indd vochtig.. advies. Gelijk dag
                    1 ophalen en drooge warme plaats plaatsen[ATTACH=CONFIG]30903[/ATTACH]
                    Kun je aangeven of deze wordt geleverd in kooi?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                      Kun je aangeven of deze wordt geleverd in kooi?
                      Gaan we het na de samples nu constant over kooien hebben??
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        Deze zit in een kooi dat was al door vwmania bevestigd dus.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Opvallend aangezien the flash of gods niet in een kooi zit haha

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                            Gaan we het na de samples nu constant over kooien hebben??
                            Dat is elk jaar het geval geweest.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                              Gaan we het na de samples nu constant over kooien hebben??
                              Ik kan de discussie om de kooien heel goed begrijpen. Had vorig jaar voor het eerst een doorlontbox van cafferata waarvan later bleek dat die niet in een kooi zat. De boeketten waren heel slap en er was amper een burst aanwezig.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyr0 Bekijk bericht
                                Opvallend aangezien the flash of gods niet in een kooi zit haha
                                Hmm dat is vreemd inderdaad maar als vwmania het zelf bevestigd neem ik aan dat het wel zo is.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X