Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Escape from Hell 216’s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    op de website staat van 299,- voor 199,-
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      #17
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:2
Grootte:174,1 KB
ID:	1558457 flinke box zo te zien.

      Comment


        #18
        Enorm leuke box deze in de aanbieding indd voor 199,-
        Filmpje van Vuurwerkmania

        Comment


          #19
          Mooie box, vind hem soms wat weg hebben van de cruel traction van wolff.

          Comment


            #20
            Is dit dezelfde als 'Flash of the God's'? Heel erg mooi. Vooral de waaier op het eind maakt het af.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Jaim Bekijk bericht
              Is dit dezelfde als 'Flash of the God's'? Heel erg mooi. Vooral de waaier op het eind maakt het af.
              Nope, andere samenstelling qua effecten, ander aantal shots, andere verdeling qua kaliber, enz.
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #22
                Vind deze sowieso mooier dan flash of the gods.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #23
                  Dit is mijn nummer één dit jaar, ik vind hem echt prachtig heel veel cakes vergeleken.

                  Heel veel variatie in de cake zelf, mooi uitgewerkt.

                  Hopelijk is het in de straat ook zo, dat is altijd even afwachten. Maar ik denk dat het wel goed komt!

                  Comment


                    #24
                    Deze zojuist met 30% korting besteld Lekker hoor

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      Vind deze sowieso mooier dan flash of the gods.
                      Puur uit interesse, waarom vind je deze mooier? Ikzelf vind juist de flash iets mooier omdat deze multicolour tips in de willow heeft in 1 schot, ipv om en om en omdatdie de crackling uiteinde heeft bij een aantal schoten (weet ff zo de effectnaam niet).
                      Daardoor vind ik die net iets diverser, ze lijken hoe dan ook erg veel op elkaar.

                      Comment


                        #26
                        Twijfel nog steeds om deze aan te schaffen, 140 euro is een mooie prijs voor zo'n cakebox maar de vraag is of hij ook echt zo goed zal zijn

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                          Puur uit interesse, waarom vind je deze mooier? Ikzelf vind juist de flash iets mooier omdat deze multicolour tips in de willow heeft in 1 schot, ipv om en om en omdatdie de crackling uiteinde heeft bij een aantal schoten (weet ff zo de effectnaam niet).
                          Daardoor vind ik die net iets diverser, ze lijken hoe dan ook erg veel op elkaar.
                          Dat klopt het verschil is minimaal maar vind de opbouw van effecten bij deze net wat beter uitgewerkt en de gouden palmen die er inzitten vind ik erg mooi.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                            Dat klopt het verschil is minimaal maar vind de opbouw van effecten bij deze net wat beter uitgewerkt en de gouden palmen die er inzitten vind ik erg mooi.
                            Moet ik hem dan toch halen hmmm

                            Comment


                              #29
                              Ik heb hem besteld met de actie.

                              Vind het gewoon een prachtige cakebox, ik vind hem ook een mooiere opbouw hebben dan de Rubro flash of the gods.

                              Ik vertrouw op VuurwerkMania, dat ze goede kwaliteit leveren en dat het product op de demo film hetzelfde is als wat je in de straat krijgt.

                              Alleen blijft erg jammer natuurlijk dat ze er altijd 2 naast elkaar schieten op de demo, waardoor je toch een vertekend beeld krijgt.

                              Hopelijk wordt dat meegenomen voor volgend jaar.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                                Twijfel nog steeds om deze aan te schaffen, 140 euro is een mooie prijs voor zo'n cakebox maar de vraag is of hij ook echt zo goed zal zijn
                                Waar heb jij deze gezien voor 140e

                                Comment

                                Working...
                                X