Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Granata Crackling Paper Ball

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Granata Crackling Paper Ball

    Artikelnummer: 7115
    Artikelnaam: GRANATA CRACKLING PAPER BALL
    Bruto Gewicht: 33 gram
    Netto kruitgewicht: 8 gram
    Aantal schoten: N.V.T. schoten
    Effectomschrijving: De welbekende crackling balls! Dit jaar in een nieuw jasje!
    Afmeting:
    Max. tube diameter: N.V.T.
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 200/8
    Adviesprijs: €1,5
    Voorverkoopprijs: €1,5
    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl



    Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    #2
    Nieuw jasje? Komt het titanium misschien weer terug?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Thieske67 Bekijk bericht
      Nieuw jasje? Komt het titanium misschien weer terug?
      Denk eerder dat het plastic balletje is vervangen.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
        Denk eerder dat het plastic balletje is vervangen.
        Dat zal idd veeeeel logischer zijn de naam gezien, oeps. Was ik iets te snel haha

        Comment


          #5
          Goede ontwikkeling dit! Ik ga er dan ook van uit dat hiermee de milieudiscussie voor eens en altijd gesloten is ;)

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
            Denk eerder dat het plastic balletje is vervangen.
            Precies dit inderdaad! Het plastic balletje is vervangen door een geperste papieren bal. Zeer goede ontwikkeling als je het mij vraagt!

            Comment


              #7
              Inderdaad, ik hoop vooral dat het supermarkt categorie 1 vuurwerk door papier vervangen gaat worden. Deze Rubro crackling balls zullen bij lokale dealers verkocht worden, maar verder niet heel breed. Echter zou het veel schelen als de importeurs voor de grotere winkels er ook wat aan doen. Zo ver ik begreep had Lesli daar bij het Aldi categorie 1 vuurwerk al stappen in gezet.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #8
                Persoonlijk vind ik dit een zeer goede ontwikkeling! Als er plastic vervangen kan worden dan moet men dat gewoon doen. Zal het iets helpen aan 'de milieu-gekken' of anti-vuurwerk mensen? Nee dat geloof ik echt niet. Het is bij dat soort mensen nooit genoeg, tot ze hun utopie hebben bereikt.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                  Inderdaad, ik hoop vooral dat het supermarkt categorie 1 vuurwerk door papier vervangen gaat worden. Deze Rubro crackling balls zullen bij lokale dealers verkocht worden, maar verder niet heel breed. Echter zou het veel schelen als de importeurs voor de grotere winkels er ook wat aan doen. Zo ver ik begreep had Lesli daar bij het Aldi categorie 1 vuurwerk al stappen in gezet.
                  Helemaal off topic, maar daar was Lesli vorig jaar ook al mee bezig. De Aldi stond er zelf op dat alles plasticloos werd geproduceerd dit jaar...of dat al het plastic iig gaat verdwijnen de komende tijd.
                  De balletjes zie ik telkens ook overal op straat slingeren, dus snap het echt wel...

                  zo nu weer on topic

                  Comment


                    #10
                    Heel goede ontwikkeling. Plastic is fantastisch spul, maar als het niet hoeft gewoon niet doen. Ben verder niet heel moralistisch haha, maar merk elke maand weer hoeveel er ongemerkt mee mag met het plasticafval.

                    Comment


                      #11
                      Snap prima dat ze van plastic af willen maar dan stuk karton erom heen doen heeft ook geen meer waarden. Zit bij deze ook gewoon een pili cracker in.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20201224_105643.jpg
Vertoningen:1
Grootte:108,4 KB
ID:	1593558
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment

                      Working...
                      X