Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkmania Exclusive Star 214's Display Box (VWM8161)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dank Toine,

    Ziet er goed uit vind ik. Ga hem zo ook ophalen.

    Enjoy!

    Comment


      #17
      Duurde vrij lang. Had wel mooie salvo’s. Ook soms best harde klappers voor 20 mm, maar kwam niet in de buurt van de 133’s celebration van Vuurwerkmania.

      Zou hem niet opnieuw kopen.

      Comment


        #18
        Had deze besteld samen met de 133s om aan het minimum bestelbedrag te komen. Was niet slecht, opbouw kon beter en wat vertraging tussen cake 3 en 4. De 133 was meer bang for the buck maar al met al tevreden over deze twee boxen voor dit bedrag.

        Comment


          #19
          Vooropgesteld: ik ben geen doorgewinterde vuurwerkkenner. Maar deze compound heeft wel enige indruk gemaakt. Omvang zegt niet altijd wat, en dat blijkt uit deze doos. Ook naar aanleiding van enkele reacties uit dit topic en bij het ophalen het zien van het formaat(je) doos had ik mijn verwachtingen niet hoog ingesteld. Maar dit blokje kan lekker rammen hoor! Tussendeel was het tempo wat lager om daarna in salvo’s naar een mooi finalesalvo toe te werken. Deze tempowisseling is mij erg bevallen. Ook de tijdsduur is prima, het blokje is lekker even bezig voor je met diverse effecten. Ook de boeketten, afgevuurd met mooie tails zijn niet te klein, de lucht is echt prima gevuld. Natuurlijk kan het beter, harder en groter, maar dit is een blokje voor € 49,99. En voor die prijs heb je echt wel wat leuks in de straat staan. Voor degenen die niet een heel groot budget hebben en toch een of twee leuke compounds in de collectie willen hebben is dit denk ik een compound die je niet kunt laten liggen. Wat mij betreft een erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Er zijn zat compounds die minder voor meer bieden.

          Helemaal als deze met een actie te krijgen is komend jaar is de kans aanwezig dat ‘ie volgende jaarwisseling weer bij mij in de straat staat.

          Comment


            #20
            Niemand deze gefilmt?
            Zo in mijn sas met sas..

            Comment


              #21
              Hierbij een filmpje van het laatste gedeelte van deze box, ik schat zo alleen de laatste helft. Het geeft iets een beeld hoe deze presteerde. Zoals te horen kon de buurt deze box wel waarderen. Helaas heb ik niet de hele box goed op film. Als iemand dat wel heeft ben ik ook wel benieuwd.

              Comment


                #22
                Zo op de film een leuk blokje. Iemand die weet of deze ook in het noorden ergens te scoren is (geweest)?
                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                Comment


                  #23
                  Vrienden van mij hebben deze met de losse verkoop meegepakt voor €50,- echt een top aankoop.
                  Doos is overigens wel zeer klein.

                  Comment


                    #24
                    Valt me niet tegen het tempo is lekker

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
                      Hierbij een filmpje van het laatste gedeelte van deze box, ik schat zo alleen de laatste helft. Het geeft iets een beeld hoe deze presteerde. Zoals te horen kon de buurt deze box wel waarderen. Helaas heb ik niet de hele box goed op film. Als iemand dat wel heeft ben ik ook wel benieuwd.

                      Whow nice zeg!
                      Heerlijk tempo ook.
                      Spijt dat ik deze heb laten liggen voor €49,99 (LEES €49,99 !!)
                      Zo in mijn sas met sas..

                      Comment


                        #26
                        Voortreffelijke rambak, redelijke effecten. Prijs is super, bijna gelijk aan de Punisher van VWT, toch heeft deze mijn voorkeur in dat geval.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Maar waar is deze te verkrijgen?
                          En dan richting het noorden
                          Laatst aangepast door dedon; 11 January 2020, 10:14.
                          Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                          Comment


                            #28
                            in breda staat tie tekoop voor 37 euries

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                              in breda staat tie tekoop voor 37 euries
                              Helaas wel uitverkocht.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                                in breda staat tie tekoop voor 37 euries
                                Heb hem daar ook gehaald samen met de nolimits voor €89. Dat wordt een klein maar fein showtje

                                Comment

                                Working...
                                X