Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strong Celebration [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Maar een paar van gaan proberen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      35euro is geen geld! Hebben hébben hebben
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #18
        Deze was ook zeer gaaf zeg en dat voor 35e t is niet geloven hier zal nog wel een maar aan zitten denk ik.

        Comment


          #19
          Heel erg netjes, zeker voor het ''kleine'' prijsje van 35,- Ben net zoals ieder ander ook benieuwd naar de voorwaarden, kan toch haast niet anders dan dan hier ''maar'' aan moet zitten.
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            #20
            Erg mooie box die ik vanavond gezien heb voor €35 neem ik er zeker een, hopelijk is dit niet het wtfbox concept van mania

            Comment


              #21
              Demo filmpje

              https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

              Comment


                #22
                Gelukkig weet ik bij Vuurwerkmania genoeg producten om aan bepaald minimum bedrag te komen. Ben benieuwd wat de daadwerkelijke voorwaarden gaan worden. Als die er al zijn.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #23
                  Voor dat geld een prima box
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    wow 35 piek kopen kopen leuk blokje van gemaakt niks mis mee

                    Comment


                      #25
                      hahahaha voor 35 euro, ben benieuwd of ik er eentje op de kop kan tikken
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Ik heb het idee dat deze box pas laat in het jaar beschikbaar gaat zijn, wanneer de overige producten ook het volle pond kosten met als voorwaarde voor een x bedrag bij te bestellen.

                        Maar even goed leuke actie en leuke box. Is cafferata toch nog ergens goed voor geweest (trendsetter)

                        Comment


                          #27
                          Zoals de omroeper zei: deze gaat slechts 35euro kosten in de winkel. Hopen dat hij gewoon 35 euro kost en dat het dus een echte stuntactie is..

                          Comment


                            #28
                            En al is het wel een stuntactie dan is het alsnog top. In tegenstelling tot Cafferata durf ik bij VuurwerkMania de gok wel te wagen en zeker voor zo'n luttel bedrag. M'n speculatie-voorgevoel zegt dat dit een box is die je later in het jaar kan kopen bij een minimum van ... op de normale prijzen. Dus niet tijdens de freakkorting die ze ieder jaar geven. Maar ik heb dit graag fout

                            Comment


                              #29
                              Bizarre prijs natuurlijk, we zullen zien hoe makkelijk ie verkrijgbaar is, maar een topper is het zeker voor dat geld.

                              Comment


                                #30
                                Deze box viel mij gisteravond zeer positief op. Heerlijk tempo, de lucht is constant gevuld en de effecten kwamen gister prima uit de verf. De prijs van €35 is dan natuurlijk helemaal te gek en maakt deze box tot een echte must have voor mij!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X