Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cannonade 120'S [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
    Schiet ook vergelijkbaar met 3x Heaven, dus daar kan ik zeker inkomen.
    Zie op label Jimry fireworks staan. En hier doet evo ook veel inkopen inkopen.

    Comment


      #92
      Hele mooie box zo op de straatfilmpjes, deze nog niet eerder opgevallen

      Comment


        #93
        Ja dat is inderdaad dezelfde fabriek als de 3xheaven en Serenity etc.

        Comment


          #94
          Ik heb de Canonnade dit jaar ook gehad. Leuke, gevarieerde en zeker geen saaie compound.
          Zeker voor herhaling vatbaar.

          Bekijk mijn straatfilm op mijn kanaal, like en abonneer voor de support:

          Comment


            #95
            Vet gefilmd hoor! Ik ga denk ik komend oud en nieuw ook onder mijn cake(boxen)s liggen Geeft een mooie effect!

            Comment


              #96
              Hier ook mijn straat filmpje
              Vuurwerk, de leukste hobby

              Comment


                #97
                Mooie vid, maar doos stond verkeerd zo te zien, v-shapes niet zichtbaar
                2024 >> 25

                Comment


                  #98
                  Kan zijn dat m'n zwager de box verkeerd had neergezet voor het afsteken. Ik blijf het zeggen maar hij blijft het verkeerd doen. Zo had hij vorig jaar de Transbomber verkeerd afgestoken via de reserve lont
                  Vuurwerk, de leukste hobby

                  Comment


                    #99
                    Pfoe.. toch wel een hele mooie bak hoor. Mooie kleuren, veel afwisseling. Ga deze toch maar eens in de gaten houden voor aankomend oud en nieuw.
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                      Pfoe.. toch wel een hele mooie bak hoor. Mooie kleuren, veel afwisseling. Ga deze toch maar eens in de gaten houden voor aankomend oud en nieuw.
                      Ik ook! Al staat hij op filmpje verkeerd. Wel een mooie indruk gekregen van de uitwerkingen.
                      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                      Comment


                        http://youtube.com/user/ broodje pyro

                        Comment


                          Vond dit een hele gave bak, gewoon lekkere grote boeketten. Heel veel variatie aan effecten en een mooie finale:

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            Ik vind het beste een vette bak, maar de 'auti' in mij zegt toch: huuuh, het moet symmetrisch zijn! Dus ik sla deze lekker over

                            Comment


                              Komt op jou film ook weer heel goed over koning, mooie gevarieerde box. Tog kan hij me niet helemaal overtuigen, geen idee waarom eigenlijk
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Komt op jou film ook weer heel goed over koning, mooie gevarieerde box. Tog kan hij me niet helemaal overtuigen, geen idee waarom eigenlijk
                                Gewoon even vergeten dat ie van mania is. Denk maar gewoon dat ie van Evolution

                                (bij de meesten is dan alle twijfel weg)

                                Comment

                                Working...
                                X