Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Explosions

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Laatst aangepast door jakhal; 3 September 2018, 13:01.

      Comment


        #48
        Gewoon een leuke box dit, helaas stopte deze halverwege en moest ik hem aan het reservelont aansteken. Verder gewoon goed.

        Comment


          #49
          Geen idee wat er met mijn compound aan de hand was, maar op de een of andere manier had ik een versie met enkel paarse sterren.

          Comment


            #50
            Eerste cake dacht ik, tjaa wel geinig, maar is dit het?! Maar vanaf de 2e cake barstte het los! Goed tempo, goeie burst, goeie box!

            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #51
              Bij deze ook even mijn straatfilmpje. Ik vind alle compound uit de Geisha UV serie echt geweldig en niet al te prijzig.

              De cakes zijn goed gevuld. Leuk veel variatie en genoeg herrie. Er is hier al genoeg gezegd, veel plezier met kijken.

              Op het filmpje is er iemand verderop ook een compound aan het afsteken, dit komt niet ten goede van het geluid. Maar zolang die persoon maar heeft genoten van zijn eigen vuurwerk, is dat goed .

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Color Explosions - 1a.jpg
Vertoningen:1
Grootte:260,4 KB
ID:	1571639

              Laatst aangepast door Subarashii; 13 January 2019, 12:00.

              Comment


                #52
                Wat een prachtige box is dit zeg! Misschien in de toekomst 2 tegelijk?
                With great fireworks comes great responsibility

                Comment


                  #53
                  Vind hem op de straat filmpjes wel goed over komen moet ik zegge. Heeft mij nooit echt gegrepen deze box, maar door bovenstaande films gaat hij tog op de wish-list.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Vind hem op de straat filmpjes wel goed over komen moet ik zegge. Heeft mij nooit echt gegrepen deze box, maar door bovenstaande films gaat hij tog op de wish-list.
                    Deze box is echt het geld wel waard, misschien dat we deze box aankomend jaar weer gaan halen!
                    With great fireworks comes great responsibility

                    Comment


                      #55
                      Hele leuke box, snel tempo, mooie effecten:

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                        Hele leuke box, snel tempo, mooie effecten:

                        Wow, prachtige compound dit! Vooral die On the Beat Pangu twinkel boeketten zijn echt super. Deze box is me nooit zo opgevallen, maar dexe komt direct op de wishlist.

                        Comment


                          #57
                          De eerste cake maakt het begin wat lafjes, maar daarna werd het alsmaar beter, zoals je kunt zien op konings video. Met name die derde cake was oh zo fraai, snel tempo en dikke boeketten. Op film zie het niet super goed, maar die kleuren met die gouden blink waren echt heel mooi. Aanradertje hoor.
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            #58
                            Ook de UV compound serie is nu voorzien van het snellere witte lont (P1) als verbinding, vertraging is dus aanzienlijk minder tussen de cakes.

                            Comment


                              #59
                              Hierbij nog een straatfilmpje van mij, van het jaar 2017-2018.

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #60
                                Straatfilm!
                                https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                                Comment

                                Working...
                                X