Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Burst hard, rood was oke. Vond hem niet indrukwekkend, maar wel een prima box. Leuk voor een keer

    Comment


      https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

      Comment


        Uiteindelijk naast de Neon Maroon deze ook nog bij een andere winkel kunnen scoren in de losse verkoop. Ik vond hem prima, zeker voor de 95 euro die ik betaald heb.
        Helaas was hij niet zo goed meer als voorheen, de effecten waren iets minder groot.

        Comment


          Ik vond het helaas vooral 'gewone' effecten met rood, in plaats van het rood wat de gehele omgeving verlicht.

          Comment


            Wat minder dikke korter brandende sterren hè, als alle vw outlet nadruk op burst wat leuk kan zijn maar hier had nadruk meer op hangtime mogen liggen.

            M'n project nog maar ns overdenken, combineert zo toch beter met de Blue
            Laatst aangepast door Richardus; 7 January 2024, 17:55.

            Comment



              Ik mis het orgineel wel hoor! Dit was echt een een beest en super mooi in straat!
              Klapchi

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht

                Ik mis het orgineel wel hoor! Dit was echt een een beest en super mooi in straat!
                Haha, lekker ramproject zo ook hoor. Die ''echte'' Red Maroon was echt heel dik!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Heerlijke chaos zo en een mooi project, mooi veel rood. De oude Red Maroon was wel beter vind ik, maar dit is ook dikke prima zo.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Deze was inderdaad niet zo vol als eerder, maar de burst was gewoon goed. Voor 65,00 waar ik hem voor had, komt die dit jaar weer in de collectie

                    Comment

                    Working...
                    X