Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Grappig om te lezen dat er verschillende reacties zijn! Cake 1 en 2 waren echt goed! Bij 3 begon het al iets af te zwakken! De vierde cake gaven de laatste salvo's nog amper rood! Geen box van het jaar, maar al met al vond ik het toch een mooi stukje vuurwerk! Hij viel in ieder geval op bij omstanders!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Op mijn film is het rood aardig te zien. Leuk blokkie. (Aan het einde komt red maroon)

      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
        Grappig om te lezen dat er verschillende reacties zijn! Cake 1 en 2 waren echt goed! Bij 3 begon het al iets af te zwakken! De vierde cake gaven de laatste salvo's nog amper rood! Geen box van het jaar, maar al met al vond ik het toch een mooi stukje vuurwerk! Hij viel in ieder geval op bij omstanders!

        dat is wel heel matig ja.

        Te vochtig ? of slecht gevuld.

        Kan zelfs nog te harde burst zijn waardoor de sterren gewoon uit de lucht vallen zonder aangestoken te worden :P

        Comment


          Ik vond hem best leuk.
          Had hem op de winkeliersdemo niet gezien, dus kon ook niet tegenvallen i.v.m. het sample.
          Wel erg jammer dat de laatste cake een goud-cake was. Wel een goede, maar is toch niet wat je verwacht.
          Pak hem mee volgend jaar voor max. 65 euri.

          Comment


            Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet heel bijzonder vond. Op de demo echt een musthave maar daar kwam ie niet in de buurt. Effect blijft leuk maar niet meer dan dat
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              In de nacht nog eens geschoten, per 2, nou, toen ik daar onder stond, werd ik wel erg blij hoor, een prachtig gezicht die heldere rode sterren!
              Hoorde veel oooh's en aaah's bij deze bak, viel in de smaak dus.

              Gefilmd op afstand, maar bij deze moet je echt eronder staan, in die zin duidelijk minder groots van de importeursdemo.

              Comment


                ik vond m ook erg goed
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  Per 2 geschoten in m'n showtje (te zien vanaf 5:30) en ik was er goed te spreken over. Ook veel vragen achteraf welke cake die felrode nou was.

                  Comment


                    Ziet er top uit op jou film.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Heb wel het gevoel dat je hem per 2 moet schieten om een beetje te lijken wat zo op de demo schoten.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                        Heb wel het gevoel dat je hem per 2 moet schieten om een beetje te lijken wat zo op de demo schoten.
                        Inderdaad, per 2 ziet ie er nog wel goed uit! Maar per 1 vind ik het niet zo bijzonder, vooral omdat inderdaad het ene boeket beter is uitgewerkt dan de ander. Als ze 'm niet zo hadden opgeblazen op de demo, dan had men meer waardering gehad voor de werkelijke productie. Want ik vind het alsnog wel een leuk product zo, maar niet de topper van 2017. Maak deze in Multi color en je hebt pas een dik product! Of per boeket al verschillende kleuren, of elk boeket 1 kleur en dan heel de tijd in een rap tempo afwisselen. Fel geel, fel groen, fel rood, blauw, roze, paars.

                        Comment


                          Ik heb hem ook gehad en vond het beste een gave bak hoor .
                          Wat ik heel bijzonder vond was het diepe rood dat kom je heel vaak tegen .
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            Leuk dat er verschillend over deze compound gesproken wordt. Smaken verschillen immers. En dat is maar goed ook. het is maar net wat je mooi en/of goed vind.

                            Ik vond hem geweldig en zo ook mijn thuisfront. Zo,n mooi gezicht de lucht compleet gevuld met rood.
                            En dat hij anders is dan de demo-sample had ik wel verwacht. ik ben dus niet teleurgesteld. Integendeel.

                            Comment


                              Ik vond het echt een toffe cake met die mooie dieprode kleuren. Dat hij niet zo was als de sample had ik wel verwacht. Hij viel me 100% mee. Film volgt nog. Vuurwerkmania volgende keer een cake met verschillende kleuren.
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                Alleen de dieprode kleur was mooi..

                                Spreiding helaas klein en pauzes tussen de cakes hinderlijk.

                                Comment

                                Working...
                                X