Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Komt zo nog een andere vid aan van betere kwaliteit. Stuk minder dan ik had verwacht
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      Wauw die laatste twee salvo's...

      Comment


        Ik vond hem ook tegenvallen. Opzich wel aardige klappen maar dat is altijd met sier.
        Word iig een gekkenhuis op Wijdschildplein

        Comment


          Blablablaa
          Laatst aangepast door Richardus; 31 December 2017, 19:19.

          Comment


            Ik denk dat ik hem als eerste schiet om 00:00, dan zie ik t wel

            Was ook te verwachten eigenlijk, zoals hij op de demo was is met de NL regelgeving niet haalbaar.

            Comment


              Zeker niet verkeerd, maar valt inderdaad in het niet met die zwaar opgevoerde sample van de winkeliersdemo.

              Comment




                Iets beter beeld aan het begin kwam water op de lens helaas.
                In de straat niet zo overweldigend als op de demo. Viel mij persoonlijk wat tegen
                Wijdschildplein gaat lekker los��
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  Mwah zo beter te zien en komt toch aardig in de buurt van de demo. Geen dikke flop iig.

                  Comment


                    Is idd wat minder maar van het filmpje wordt ik ook niet veel wijzer. Komt ook weer door die k*t regen.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Minder dan gehoopt, maar wel een prima bak nog, mooi rood hoor. Cake 1 is gewoon ruk, maar die andere 3 zijn wel goed gewoon. Niet zoals de sample, maar dat hadden we deels verwacht.

                      Niet de bak van het jaar wat mij betreft, wel een mooie.

                      Comment


                        Red Maroon. Idd minder maar toch mooi hoor. Volgend jaar gewoon weer met een beetje korting.

                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Inderdaad presteerde hij iets minder. Desondanks nog een prima box hoor, harde burst ook. Ik vond em de 69,- nog wel waard zelfs. De voorverkoopprijs had ik er nu echter niet voor betaald. Als je deze in een freak-actie kun krijgen voor een leuke prijs, absoluut meenemen zou ik zeggen.
                          Helaas niet meer kunnen filmen ivm lichte regen..
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            Het filmen is gestopt bij de Collision Thunder. Camera weigerde dienst.
                            Denk dat het door de regen komt.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Net ook afgestoken, vind t echt een prima boxje voor die 80 euro die ik er voor betaald heb
                              Mooie grote effecten, misschien niet zoals op de demo, maar dat was wel te verwachten natuurlijk. Maar echt meer als prima.

                              Comment


                                Vond hem prima omstanders vonden hem ook heel mooi lekker fel rood.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X