Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
    Heb 'm ook aangeschaft, juist omdat deze zo anders is dan de standaard cakeboxen die ik elk jaar neem. Maar snap even niet meer wat b.v. de Kartoneenheid: 2/4 nu precies betekent? Ik dacht dat het gewoon 4 losse cakes achter elkaar waren? Had namelijk bedacht om deze per 2 af te steken, of is dat overkill en doen jullie deze per 1?
    2/4 betekend dat er 2 boxen van 4 cakes in een karton zitten.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      dat klopt kwintos

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
        2/4 betekend dat er 2 boxen van 4 cakes in een karton zitten.
        Duidelijk, maar ik koop toch geen karton of wel? Voor m'n gevoel krijg ik 1 box met 4 cakes? En iets meer ontopic, lonten jullie gewoon door en dus per één afsteken of meerdere tegelijk? Hangt voor mij van andere demo's en filmpjes af want heb deze niet live gezien en het enige filmpje zijn nu meerdere tegelijk.
        https://youtu.be/SxxMgCgu2do

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
          Duidelijk, maar ik koop toch geen karton of wel? Voor m'n gevoel krijg ik 1 box met 4 cakes? En iets meer ontopic, lonten jullie gewoon door en dus per één afsteken of meerdere tegelijk? Hangt voor mij van andere demo's en filmpjes af want heb deze niet live gezien en het enige filmpje zijn nu meerdere tegelijk.
          Als jij er 1 koopt krijg je inderdaad 1 box met 4 cakes.Dit is een compound dus die hoef je zelf niet meer door te lonten.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Ik denk dat dit echt een topper gaat worden.
            Om dit effect zo te krijgen en de spreiding zo te krijgen heb je gewoon een maximale burst nodig.
            Ik denk dus dat deze er aardig op los dreunt,ook al is ie minder dan op de demo dan nog moet de werkelijke burst verdomd hard zijn.
            Ik houd van oude vuurwerkjes

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
              Ik denk dat dit echt een topper gaat worden.
              Om dit effect zo te krijgen en de spreiding zo te krijgen heb je gewoon een maximale burst nodig.
              Ik denk dus dat deze er aardig op los dreunt,ook al is ie minder dan op de demo dan nog moet de werkelijke burst verdomd hard zijn.
              Je snapt wel dat een harde burst ook betekend veel decibel en dus kans op afkeur.

              Comment


                Daarom zeg ik maximale burst,oftewel wat nog net toegestaan is.
                De grens zal dus opgezocht moeten worden.


                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                Je snapt wel dat een harde burst ook betekend veel decibel en dus kans op afkeur.
                Ik houd van oude vuurwerkjes

                Comment


                  Deze, of iig de sample is wss gemaakt door de fabriek die funke levert
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                    Deze, of iig de sample is wss gemaakt door de fabriek die funke levert
                    Hoe kom je daar dan weer bij?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Hoe kom je daar dan weer bij?
                      Matii heeft volgens mij heel veel betrouwbare bronnen.
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                        wss
                        Zeg dan niks. Ik word hier moe van. Het is veel meer dan andere jaren.

                        Comment


                          Zelf internet naspeuren. Dan zie je dit unieke effect. Al kan het zijn dat er meer zijn die dit (scala?) Hebben
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Dat een ander merk een bepaald effect hebben hoeft niks te zeggen. Legio fabrieken zullen dit op verzoek kunnen produceren en doen het mss al zonder dat jij dit weet. Als je zo met filmpjes gaat vergelijken is het hek van de dam. En ook al was het zo; je zou versteld staan hoeveel producten van x uit zelfde fabrieken als y komen.
                            Dat biedt verwachting, geen garantie.

                            Comment


                              Wacht maar rustig af als jij dat prettig vind. Benieuwd zijn naar deze is niets mis mee. Maar blijkbaar schiet iedereen in de stress
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                                Kom nou, we weten allemaal dat die burst niet kan in Nederland. Die tijden zijn geweest.

                                Maar straks in de straat staan we er een stuk dichter op dan met de demo en zal de ervaring hetzelfde zijn. Net zoals met de Transbomber en andere Rubro/Vuurwerkmania boxen de afgelopen jaren. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Rubro/Vuurwerkmania zolang ze die verdienen. De Raptor/Razor debacle ligt alweer een tijdje achter ons.
                                Wat bedoel je precies met die tijden zijn geweest? Salutecakes zijn minder hard geworden maar siercakes bij mijn weten en eigen ervaring niet.

                                Comment

                                Working...
                                X