Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Club [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze helemaal over het hoofd gezien! Wat een prachtblokkie met dat ghost effect, heb dat nog nooit zelf gehad. Heb het geloof ik wel eens gezien bij de buren van een weco cake, die toen ook in de supermarkt verkrijgbaar was meen ik. Dit jaar maar meepakken!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
      Deze helemaal over het hoofd gezien! Wat een prachtblokkie met dat ghost effect, heb dat nog nooit zelf gehad. Heb het geloof ik wel eens gezien bij de buren van een weco cake, die toen ook in de supermarkt verkrijgbaar was meen ik. Dit jaar maar meepakken!
      Klopt tanz der vampire van weco ook een super cake.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #18
        Deze dit jaar gehad, erg fraai!

        Comment


          #19
          De red club bij Tosch deed een beetje raar. Daarnaast zij ook de willows er uit gehaald maar dat vind ik een verbetering.

          Comment


            #20
            Gaat zo snel dat je het hele host effect mist. Bedoeling van de cake helemaal weg zo.
            Vier veilig, vier legaal!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
              Gaat zo snel dat je het hele host effect mist. Bedoeling van de cake helemaal weg zo.
              Denk persoonlijk niet dat dat de bedoeling was...
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                #22
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #23
                  Dat rode ghost effect is echt om van te smullen. Dit moet in de collectie komen! Een verbeterpuntje is het tempo. Deze moet wat mij betreft zo langzaam gaan dat het ghost effect exclusiviteit in de lucht geniet, of meerdere schoten maar dan wel synchroon.
                  Well, that depends...

                  Comment


                    #24
                    Ik vind dit ook een topper hoor met het ghost effect. Ik vind alleen dat de meegeschoten willows kleine boeketjes hebben of lijkt dit maar zo. ?

                    Comment


                      #25
                      Toch maar 3 besteld. Ik kan niet wachten om deze live te zien.
                      Well, that depends...

                      Comment


                        #26
                        Dit was vorig jaar een van de mooiste cakes die ik had. Dat ghost effect is echt prachtig.
                        Work is the curse of the drinking class

                        Comment


                          #27
                          Heeft iemand deze cake nog meegemaakt afgelopen jaarwisseling? Hoe waren je ervaringen?
                          Vind dit echt een topcake eigenlijk!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                            Heeft iemand deze cake nog meegemaakt afgelopen jaarwisseling? Hoe waren je ervaringen?
                            Vind dit echt een topcake eigenlijk!
                            Hier zie je er 3 tegelijk vanaf 2:07. Kwaliteit van het filmpje is om te huilen, maar ja...
                            Laatst aangepast door fompert; 11 January 2017, 14:59.
                            Well, that depends...

                            Comment


                              #29
                              Tof filmpje hoor! Als je deze in een w shape schiet komt het effect nog beter over denk ik.
                              ps als je een fimpje in een frame wil plaatsen druk je op de filmstrip en plak je de youtube link erin. Deze is anders dan de link van de video deze dus https://www.youtube.com/watch?v=TKJ-...youtu.be&t=127

                              Comment


                                #30
                                Ik heb het even voor hem gedaan

                                kan trouwens ook direct:
                                [video ] dan het volledige linkje plaatsen

                                en dan [/video ]

                                (zonder de spaties )

                                en jullie maken de gebruikers die met een mobieltje meelezen/meekijken extra gelukkig als jullie de S van httpS:// weghalen...
                                Laatst aangepast door Scav; 11 January 2017, 16:20.

                                Comment

                                Working...
                                X