Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scar [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Die silver fish mine is echt fantastisch! Je moet hem alleen wel minstens 10 meter van je afzetten want ze zwemmen een aardig eindje door

    Comment


      #32
      wat een briljant is dit enigste wat ik me nog herinner eigenlijk is de mine. daar moet meer mee gedaan worden met fish echt leuk om te zien zoon fish mine het trekt de aandacht. Alleen voor de mine zeg ik is een aanrader voor het effect zelf ik weet het niet meer haha
      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #33
        Deze cake dit jaar gehad, erg leuk, zeker de visjes en die zwemmen inderdaad een heel eind. Zelfs 10 meter was bij ons aardig krap want we moesten nog een stapje terug doen.

        Comment


          #34


          Toppertje hoor! Jammer dat is er maar 1 had.
          Die blinkers zijn echt super mooi.

          Comment


            #35
            hier is de video van mijn kant!
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              #36
              1 van de beste cakes van nederland. De fish mine komt in het echt erg goed uit de verf, dikke palmen en volle blink die precies inzet als de palmen uitdoven waardoor de lucht altijd mooi gevuld is. De burst is ook zeker goed te noemen

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                1 van de beste cakes van nederland. De fish mine komt in het echt erg goed uit de verf, dikke palmen en volle blink die precies inzet als de palmen uitdoven waardoor de lucht altijd mooi gevuld is. De burst is ook zeker goed te noemen
                Ow deze had ik niet gezien. Mooi ding!!!

                Volledig mee eens!! Die blink spreekt mij het meeste aan. Het is nog aardig vol en niet bepaald mager wat vele andere merken wel hebben.

                In zijn eentje doet i het al erg goed (op film). Stuk of 3 lijkt me ook heel gaaf, de schoten gaan dan met vele de lucht in en de mooie volle blink zal de hele tijd zichbaar zijn.

                De cake zit aardig aan de prijs. Voor 28 euro zet ik hem 1x op de lijst. Met een mooie korting er over heen dan proberen er 2 of 3 stuks aan te schaffen.

                Groet.

                Comment


                  #38
                  Ik zag deze ook vandaag pas. Net op tijd, mooi twee kunnen bestellen met 33% korting.
                  Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                  Comment


                    #39
                    Ik zie nu dat er 2 varianten in omloop zijn. 1tje met ong 4 dikke palmen en 1tje met een kleinere palm met meer vertakkingen. Ik had gelukkig degene van het product filmpje maar ik ben bang dat ik dit jaar de mindere verzie krijg

                    Comment


                      #40
                      Deze vanavond bij Valk gezien. Hij is niet meer die cake van voorgaande jaren met zijn harde burst. Vond het nu maar een matig cakeje
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Deze vanavond bij Valk gezien. Hij is niet meer die cake van voorgaande jaren met zijn harde burst. Vond het nu maar een matig cakeje
                        Dat is dan mooi kudt, deze 4 maal besteld dit jaar, mag hopen dat ik de goede voorgeschoteld krijg...
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                          Dat is dan mooi kudt, deze 4 maal besteld dit jaar, mag hopen dat ik de goede voorgeschoteld krijg...
                          Misschien dat de regen parten heeft gespeeld, waren meer produkten die ondermaats presteerden. Die tante Riekie box zou ik helemaal links laten liggen. Daar kwam een plofje af ipv harde burst.
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #43
                            Ik denk dat door de regen komt
                            90 procent van de producten komen gewoon uit onze eigen voorraad van vorig jaar
                            En daar vallen de scar en tante riekie ook onder
                            Vanmorgen zijn ze om 11 uur al begonnen met opbouwen

                            Comment


                              #44
                              ik wilde hem nog maals bestellen maar denk dat ik nog even wacht met bestellen als ik het zo zie
                              365 days a year pyromaniac

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                                Deze vanavond bij Valk gezien. Hij is niet meer die cake van voorgaande jaren met zijn harde burst. Vond het nu maar een matig cakeje
                                andere cakes van mania wel goed of werden die niet geschoten ?
                                365 days a year pyromaniac

                                Comment

                                Working...
                                X