Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We Like It

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze cake heeft mogelijk de beste prijs/kwaliteit verhouding van alle losse cakes! Een prijs van 15 euro is werkelijk ongeloveloos. De cake bevat gewoon 500 gram kruit, en het is ook nog eens een grote bak. De effecten zijn prachtig gevarieerd, en in opbouwend tempo met een mooie finale. De fluiters, die perfect in drie trappen gaan en extreem hoog klimmen, maken het helemaal af. De boeketten zijn dikke prima, en hij klapt er ook lekker op los.
    Ik had nooit verwacht dat deze cake zo goed zou zijn. Voor 15 euro, maar zelfs voor 25 euro, is dit een steengoede cake!

    KOPEN! KOPEN! KOPEN!
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      Vond zelf de boeketten niet heel bijzonder, voor 15 euro echter een meer dan prima cake.
      Heb deze echter in de reguliere verkoop voor 37,50 zien staan, dan liet ik hem wel staan.

      Voor de reguliere koper denk ik een prima cake, zeker voor 15,- met veel afwisseling.

      Comment


        Als je van afwisseling houdt dan is dit een hele leuke cake. Deed het prima in de straat met veel verrassing. Ook voor 25-30 euro naar mijn idee.
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          Deze cake heeft mij verrast! Het zijn de goed uitgevoerde 3-trapsfluiters die het em doen!

          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Deze per 2 schieten, dan heb je voor 30 euries langdurig een goed gevulde lucht met een heerlijke finale. Als deze aankomend jaar weer zo goedkoop zijn, dan graag 12 stuks in mijn collectie!

            Comment


              Top bakje vond ik dit en gister op de demo ook gewoon weer heerlijk!! deze komt er zeker weer in.

              Comment


                Zeker heerlijk bakje voor het geld! En ook erg divers en het weegt ook wat, dan lijkt het toch meer waar voor je geld haha. Ik vraag me af waar mensen deze cake in grotere aantallen hebben besteld want je kan toch maar 1 per keer kopen? De enige optie die ik dan weet is om meerdere bestellingen te doen.

                Comment


                  Mijn filmpje:

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    dit is een hele goeie cake, boeketten zijn niet heel groot maar wel veel variatie en de 3traps fluiters vind ik heel goed overkomen

                    Comment


                      Als VWmania weer zo'n dergelijke actie gaat doen net als vorig jaar, dan heb je deze voor een tientje! Afgaande op prijs/kwaliteit is dit echt geen geld!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        Een tientje voor die erg mooie cakeje is inderdaad geen geld. Vorig jaar helaas niet gehad, maar daar moet dit jaar eens verandering in komen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Sowieso weer in de actie voor €15,00. Is ook geen geld toch?
                          Vuurwerk voor liefhebbers!

                          Comment


                            Nieuwe straatfilmpjes:

                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              Bedankt voor de mooie film steef, blijft een geweldig product.
                              Leuk sfeer filmpje.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Prachtig filmpje, geweldige cake.

                                Comment

                                Working...
                                X