Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Palm Project 60'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Film van de demo gisteren:

    Comment


      #17
      Vond deze gister de grootste tegenvaller zou deze niet aanschaffen, weinig burst, kleine boeketjes.. nee jammer.

      Comment


        #18
        https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
          Vond deze gister de grootste tegenvaller zou deze niet aanschaffen, weinig burst, kleine boeketjes.. nee jammer.

          Helaas al aangeschaft eerder dit jaar in een frakactie want hij is inderdaad best prut. Dan maar ergens in een 18.00 projectje stoppen
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Dit jaar weer in de actie
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1572253888318.jpg
Vertoningen:2
Grootte:61,2 KB
ID:	1574521
            31/12 Knalle als een malle!

            Comment


              #21
              Afgelopen jaarwisseling heb ik deze box ook in de straat aan het werk gezien. Voor een tientje is het wel leuk, maar het heeft op mij weinig indruk gemaakt. De boeketten zijn klein en zonder goede knal. Er is niks mis met dit product, maar het is gewoon een klein kaliber was niets bijzonders toevoegt aan de vuurwerkmarkt.

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #22
                3x Palm project

                Comment


                  #23
                  Zo op film komt dit bakje niet echt slecht over. En de boeketgrootte lijkt mij ook niet echt klein maar gewoon redelijk, goud blijft ook wel aardig hangen. Is de ervaring in de straat dan anders als ik de reacties zo lees?

                  Comment


                    #24
                    Bij ons presteerde deze boven verwachting, we hadden al wat dingetjes opgezocht en gezien de ervaringen van anderen gingen wij ervanuit dat hij niet heel erg goed zou zijn. Maar hij viel echt niet tegen. Al waren dit er natuurlijk wel 3 achter elkaar��

                    Comment


                      #25
                      Ik vind het commentaar dat het “mooi is voor een tientje” of “kleine boeketten zonder goede knal” heeft nogal overdreven. De spreiding op bovenstaande film is helemaal niks mis mee, net als met de knal. Duurt ook nog gewoon een minuut. Dat het voor de freak niet speciaal genoeg is kan ik inkomen, maar dan kan 80% van alle producten de kliko in. Voor de gewone consument is dit een hele leuke betaalbare compound.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        #26
                        Ik vind hem eigenlijk best in orde als ik de straatfilmpjes zo zie

                        Comment


                          #27
                          Ik heb deze gelukkig nog staan bij driesprong was vorige jaar 1+1 Gratis ben heel benieuwd wat deze gaat doen in de straat flimpje boven ziet er goed uit

                          Comment


                            #28
                            Weet je het zeker dat deze vorig jaar 1+1 was. Ik dacht dat hij toen 15 euro was. Volgens mij heb ik hem ook besteld namelijk

                            Comment


                              #29
                              gisteren nog besteld bij driesprong voor 17.50 'Galaxy thunder' heet ie daar. Voor dit geld een prima blokje voor in de vooravond

                              Comment


                                #30
                                Bij deze onze straatfilm:

                                Wij vonden hem erg goed presteren voor de prijs en die 20mm echt geen klagen over.
                                https://www.youtube.com/@vuurpijl

                                Comment

                                Working...
                                X