Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whiplash 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Whiplash 100's

    Artikelnummer: ZFC 1625
    Artikelnaam: Whiplash 100's
    Bruto Gewicht: Onbekend
    Netto Kruitgewicht: ca. 650 gram
    Aantal Schoten: 4 x 25 shots (100 shots)
    Effectomschrijving: Gouden staarten met gouden palm effecten en multi color blinkers
    Tijdsduur: ca. 130 seconden
    Stijghoogte: ca. 40 meter
    Kartoninhoud: 4/4
    Richtprijs: € 49,50

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:55.

    #2

    Comment


      #3
      Die eerste en laatse cake precies zoals de heavy legend 16 shots.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Waar Geisha altijd zulke mooie grote boxen had vind ik dit maar een rotzootje van vanalles en nogwat... benieuwd wat dat moet kosten..
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #5
          Hij begint een beetje langzaam, maar pakt daarna wel lekker het tempo op. Fijne salutes tussendoor en doet daarom denken aan de HL lijn van Rubro.
          Inderdaad wel een beetje slordige bak, maar voor de aanbieding voorverkoopprijs van €49,50 (normale prijs €79,95) mag je eigenlijk niks te klagen hebben. Dan vind ik 'm zeker koopwaardig.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            #6
            Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Demo Avond in Kampen:

            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
              Hij begint een beetje langzaam, maar pakt daarna wel lekker het tempo op. Fijne salutes tussendoor en doet daarom denken aan de HL lijn van Rubro.
              Inderdaad wel een beetje slordige bak, maar voor de aanbieding voorverkoopprijs van €49,50 (normale prijs €79,95) mag je eigenlijk niks te klagen hebben. Dan vind ik 'm zeker koopwaardig.

              Ik ben het niet helemaal met je eens dat het voor de aanbiedingsprijs koopwaardig is. Ik kies producten omdat ik ze goed vind. niet omdat de prijs laag is. Dat zou mooi meegenomen zijn voor mij, maar ik heb liever topproducten dan dit omdat de prijs hiervan wel goed is. Deze vind ik te rommelig en laat ik dus staan.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #8
                Dit soort cakeboxen maakt iedere fabrikant tegenwoordig ( en gelijk hebben ze)
                staat goed op de folder en in de winkel, 100 shots en lekkere box voor €49.50.

                de liefhebber ziet dat anders,
                weet iemand de afmetingen daar ben ik ook wel benieuwd naar?
                naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                Comment


                  #9
                  Netto kruitgewicht 650 gram voor 100 shots? Daar ga ik geen 50 euro voor neerleggen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                    Ik ben het niet helemaal met je eens dat het voor de aanbiedingsprijs koopwaardig is. Ik kies producten omdat ik ze goed vind. niet omdat de prijs laag is. Dat zou mooi meegenomen zijn voor mij, maar ik heb liever topproducten dan dit omdat de prijs hiervan wel goed is. Deze vind ik te rommelig en laat ik dus staan.
                    greetzz
                    He dat dat is waar. Als je het niet mooi genoeg vind dan koop je het niet. Ik denk dat zat mensen dit mooi vinden en dan heb je voor een schappelijk bedrag ook nog iets wat langer duurt. Je kan ook €50 uitgeven voor een potje van 30 seconden. Het is maar net wat je wilt inderdaad.
                    Vier veilig, vier legaal!

                    Comment


                      #11
                      leuk met die salutes er tussendoor alleen wel rommelig indd maar voor dat geld toch wel een leuke bak voor in de vooravond

                      Comment


                        #12
                        Deze box besteld, maar begin me nu toch af te vragen wel ik krijg. of die van de demo met salutes? of die van het product filmpje....

                        Comment


                          #13
                          Ik hoop dat het het product filmpje is want ik heb hem ook besteld ..
                          Maar dan wel van het product filmpje en niet zoals die is met de demo
                          If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                            Deze box besteld, maar begin me nu toch af te vragen wel ik krijg. of die van de demo met salutes? of die van het product filmpje....
                            Haha, dat is trouwens voor mij voor het eerst dat ik zie dat een officieel productfilmpje wordt uitgezoomd in plaats van ingezoomd...

                            Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat je de versie krijgt zoals getoond in de officiële productfilm.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Is er iets meer te weten gekomen kwa uitvoering van deze cakebox, is het de Demo versie, of het product filmpje van Mania?

                              Comment

                              Working...
                              X