Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1,2” green tail purple star w green 100’s [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bij die van ZEN ook, een stukje eruit gehaald en buiten even afgestoken wat inderdaad snellont is. Dus inderdaad oppassen dat als je die stukjes verwijderd je het niet gaat gebruiken om korte lontjes langer te maken want dan gaat het direct af.

    Net de Green tail to Purple doorgelont wat prima ging. Ik heb overigens gekozen voor een andere volgorde namelijk: C,D,A,B. Het start dus met een paar salvo's om te eindigen met het heerlijke door ram tempo. Ben benieuwd!

    Comment


      #17
      Dit is best slim dat nieuwe systeem! Ik hoop dat ze dit in de toekomst bij alle bakken doen en dat het natuurlijk werkt. Zou het echt fijn vinden. Geen gekloot gewoon aansteken en genieten

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
        Dit is best slim dat nieuwe systeem! Ik hoop dat ze dit in de toekomst bij alle bakken doen en dat het natuurlijk werkt. Zou het echt fijn vinden. Geen gekloot gewoon aansteken en genieten
        Maar let er wel op dat die "lontbundels" goed bij elkaar staan!! Mogelijk is dat de reden dat tijdens de demo van Huisman Vuurwerk ze niet allemaal zijn afgegaan...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #19
          net afgestoken wat een machtig mooi ding! stond wel dichtbij. Filmpje komt asap, en hierbij de cakebox: http://www.youtube.com/watch?v=dixm8zCN8U8
          Laatst aangepast door vuurwerkftw; 31 December 2013, 22:06.
          https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

          Comment


            #20
            wat een heerlijke bak is dit toch.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #21
              Deze ging rete snel bij ons. Echt een rambak van jewelste! Hele mooie kleuren en flinke boeketten met mooie blinkers wederom een topper! Ik had aan de hand van de productiefilm gekozen voor een andere volgorde, namelijk: C,D,A,B (nee ik ben geen christen democraat) zodat hij zou beginnen met salvo's en eindigen in doorpompen, maar elke cake ging bij ons gewoon in een bijna constant ramtempo door dus dat gaf totaal geen verschil . Die zen blokken zijn echt heerlijk om in de straat te hebben staan.

              Hier het filmpje, mooist in HD:

              Comment


                #22
                op dit filmpje komt die heel goed over: http://www.youtube.com/watch?v=TqObescz6zo
                Het is niet mijn film, dus als iemand bezwaar heeft meld dat effen, persoonlijk vond ik dit de mooiste doorlontbox van dit jaar
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  #23
                  Wat een dikke bak is dit toch. Die komt op de wishlist. Op de demo was ie ook al supervet. En dat in weer en wind (lees regen en veel wind, oftewel pokkenweer).
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Ziet er fantastisch uit ja, prachtig ding, wat een tempo man, staat bij deze ook hier op het wensenlijstje!

                    Comment


                      #25
                      In het eerste deel van dit straatfilmpje zie je de Blue Mine to Red Wave gevolgd door de Green Tail Purple Star:

                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Gruwelijke mooie bak is dit. Moordend tempo en t paars komt er goed uit.

                          Comment


                            #28
                            Met de multicolor vind ik dit de mooiste 100sh. bak van Vuurwerkmania, ook omdat er 2 verschillende cakes/effecten inzitten ipv 4 dezelfde. Voelt toch wat rendabeler icm prijs.

                            Comment


                              #29
                              Na even wikken en wegen, nomineer ik deze bak tot mijn eindbak van de schietlijst 2014/2015. Mooi slotnummer, zeker als deze zich in een rot tempo leeg zal schieten

                              Comment


                                #30
                                Oud&Nieuw 2013/2014

                                ZFC1611 1,2'' GREEN TAIL PURPLE STAR W/GREEN
                                Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                                Comment

                                Working...
                                X